[usb]PS2 webcam na installatie Audigy NX niet meer herkent

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Vandaag mijn nieuwe Audigy gekocht en geinstalleerd, werkte als een trein.
Na wat kabels omgelegt te hebben imv verplaatsing van boxen, heb ik mijn webcam in een andere usb poort gezet. De webcam is die eyetoy van de PS2, welke ik via een topic hier als D-link vga cam als webcam laat draaien (gaat al een 2 maanden goed, ook na in/uit pluggen - andere usb port).

Maar deze keer werd hij niet meer herkent, ook niet na terugzetten in oude usb poort, bleef de melding komen dat het een "onbekend apparaat" was.

Via systeembeheer alsnog geprobeerd drivers te installeren (drivers bijwerken/opnieuw installeren) maar na het opgeven van de locatie van de .inf files, kan hij daar geen "informatie van de hardware" vinden. (betreft dezelfde files waarmee ik hem tijd geleden heb mee geinstalleerd)

Nu wil ik dus "geforceerd" danwel de oude drivers zien te verwijderen, danwel de drivers op de "onbekende apparaat" installeren. Opnieuw opstarten, "onbekend apparaat" deinstalleren, en andere usb poorten (heb er 4 totaal) wil niet werken.
iemand een idee?

Systeem:
Windows XP Sp2
2900xp AMD / 1024 etcet
Audigy NX USB
USB intellie explorer

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.