[XP] update pictogram in taakbalk blijft op 0%*

Pagina: 1
Acties:

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Al een paar dagen staat er een pictogram van windows update op 0% download. Heb al wat gezocht maar kon hier niet iets over vinden in de forums. Het betreft windows xp pro. Heb wel firewall McAfee, maar deze uitschakelen maakt niets uit. Heb niet sp2 , voor het geval dat dit belangrijk mocht zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door CyberJoe op 21-10-2004 22:46 ]

Ja ik heb ook een computer.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 12:54
Kun je wel internetten dan?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-04 13:50

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik had hetzelfde, totdat vanmorgen opeens de disk begon te rammelen. Na wat onderzoek bleek het update proces processortijd te gebruiken en het percentage bij het icoontje in de taakbalk liep ook op.
Misschien drukte op de Microsoft website? Toch een klein bugje in de update service? Ik heb geen idee.

Bij mij ook XP Pro en SP1. Update is ingesteld op 'automatisch downloaden, handmatig installeren'

[ Voor 18% gewijzigd door Maasluip op 22-10-2004 09:33 ]

Signatures zijn voor boomers.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - ik ga er maar even van uit dat je XP gebruikt :)
Kan je proberen hier ook zelf op te letten? :)

Verder - wat gebeurt er als je 'gewoon' manueel naar http://windowsupdate.microsoft.com/ gaat en daar de updates opstart? :)

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
@ Elevator : Het is inderdaad xp (stond wel in de tekst) en bedankt voor het aanpassen van de titel. Gewoon handmatig updaten gaat wel goed, maar dit heeft geen enkele invloed op het icoontje.

@EJVL ; Ja internetten gaat normaal met gewone snelheid.

@ Maasluip : Hoop dan maar dat het bij mij net zo gaat en het geen spyware of open poort is ofzo.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-04 13:50

Maasluip

Kabbelend watertje

Kleine update van mijn kant dan. Hij heeft SP2 gedownload. Dat is 76Mb dus dan kan het even duren.

Signatures zijn voor boomers.

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
Maasluip schreef op 22 oktober 2004 @ 20:52:
Kleine update van mijn kant dan. Hij heeft SP2 gedownload. Dat is 76Mb dus dan kan het even duren.
Hmm maar dat zou bij mij niet veel meer dan een kwartiertje mogen kosten, met mediumband internet. Maar klinkt wel logisch met in het achterhoofd dat Microsoft het aantal downloads per dag beperkt.

Pagina: 1