Die zijn er wel, maar kun je dat niet gewoon in de BIOS van je Mobo doen? Ik heb niet zo'n proggie en weet ze ook niet te vinden, kweet alleen dat ze er zijn.
eh nee in mijn mobo kan ik het niet veranderen PhoenixbiosOp zondag 31 december 2000 16:34 schreef Knightwolf het volgende:
Die zijn er wel, maar kun je dat niet gewoon in de BIOS van je Mobo doen? Ik heb niet zo'n proggie en weet ze ook niet te vinden, kweet alleen dat ze er zijn.
een tijdje terug had ik een proggie genaamd Soft FSB. ik meen dat je daarmee direct je FSB kon aanpassen, maar niet helemaal zeker van. zoek ff met AV op soft fsb. succes.
Zo gezegd, zo gedaan.
Maar dat proggie werkt alleen op de ABIT BP6.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Kheb ook van iemand gehoord datie een proggie heeft waarmee je "On The Fly" je FSB kunt aanpassen..... zou wel leuk zijn ja.
Maar dat werkt waarschijnlijk op mijn mobo bijvoorbeeld niet omdat de mijne alleen met Jumpers op het mobo kan
Maar dat werkt waarschijnlijk op mijn mobo bijvoorbeeld niet omdat de mijne alleen met Jumpers op het mobo kan
dit is zeker niet waar, ik gebruik het ook op mijn Asus A7V en een MSI K7TPro2...Op zondag 31 december 2000 16:47 schreef Macros het volgende:
Maar dat proggie werkt alleen op de ABIT BP6.
maar verder zou ik het ook niet weten, sorry.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
bij mij werkt het niet (duh), maar bij klasgenoten van mij, zorgde het dat hun pc crashten als je de fsb hoger zette, terwijl ze hun cpu's op de normale manier wel konden oc-en.
Kun je die mij mailen plz....Op zondag 31 december 2000 16:51 schreef reiker het volgende:
[..]
dit is zeker niet waar, ik gebruik het ook op mijn Asus A7V en een MSI K7TPro2...
maar verder zou ik het ook niet weten, sorry.
blackadder@xs4all.nl
ftp://63.219.179.33/Tweaks/cpucool.zip
hier kun je CPUCooL vandaan halen !! werkte bij mij best goed,....:7
hier kun je CPUCooL vandaan halen !! werkte bij mij best goed,....:7
Hey ELD, je hebt toch niet toevallig een intel BX moederbord? (phoenix,niet ondersteund in softfsb) Want dan kan je het overklokken wel shaken.
Hmmm, ik zie nu dat ik met CPUCool wel de Intel SE440BX-2 kan kiezen. Als ik nu de FSB wil "getten" of "setten" kan ik dan echt iets blijvend beschadigen of zal de boel alleen vastlopen?
Hmmm, ik zie nu dat ik met CPUCool wel de Intel SE440BX-2 kan kiezen. Als ik nu de FSB wil "getten" of "setten" kan ik dan echt iets blijvend beschadigen of zal de boel alleen vastlopen?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
alleen maar vastlopen eigenlijk !! ze zeggen dat alleen maar als waarschuwing voor wanneer je je 300 op 900 wilt laten lopen ofzo !! gewoon doen,...ik ook gedaan !:9Op maandag 01 januari 2001 17:24 schreef Gallus het volgende:
Pagina: 1