Toon posts:

[Muis] Muis dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van de week een beetje bezig met m'n case te modden, en toen kreeg ik wat lijmresten op m'n bureau. Ik ging dit er dus vanmiddag afhalen met wasbenzine. Ik had de fles op m'n bureau staan, en je raad het al, de fles viel om. :(
Ik dus flink vloeken en schelden, maar gelukkig was de fles niet de andere kant omgevallen, want dan was mijn PC'tje dood. Anyway, naast die fles stond dus m'n Microsoft Wireless Optical muis.
Meer informatie --> http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=005
En hij deed het nog wel, maar toen was het opeens KABOEM.
't Leek verdacht veel op een rotje ;) . Toen begonnen de batterijen opeens te sudderen.'t Was een chemische reactie, wat opzich ook wel logisch is, dus de hele batterij begon te bubbelen. Ik nieuwe batterijen erin gedaan, en de hele muis schoongemaakt, maar toen deed ie het niet meer. Als ik er andere batterijen indoe, dan gaat het lampje (dat LED'je onder) HEEL ff aan, en daarna gelijk weer uit! De hele tijd, geen een keer blijft ie aan. Ik wil gewoon lekker kunnen computeren, en met zo'n standaard PS2 muisje van 5 euro gaat dat simpelweg niet. Wie o wie kan me helpen om mijn muis weer te maken??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 22:02 ]

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

MetalRush

PAS OP, HÈ !

No flame intended... maar wat denk je nou zelf?
Ben bang dat het gewoon een nieuwe kopen wordt... als het ding al als een rotje heeft staan knetteren, dan ben ik bang dat ie naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

Gamen .... met een draadloze muis??

ok wat jij wilt, gecondoleerd met je muis =)

edit:
voor gamen kan ik de Logitech Mx 500 aanraden, wel met draad, maar dat zou ik niet anders willen als je graag mag gamen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 22:58 ]

Verwijderd

Je kunt hem zeker ook niet open krijgen? Als dat wel zou kunnen zou je mischien hèt draadje kunnen vinden dat doorgebrand is, ook al is de kans klein dat het alleen maar een draadje is ;) Maar goed, hij is waarschijnlijk helemaal dood ja.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 20:35

TommyGun

Stik er maar in!

Lols mijn Logitech Cordless muis is al 100x door de kamer gevlogen, alle muren gevoeld. Paar keer water overheen gehard. Zelfs erin. En werkt nog steeds :D Stinken dat ding. Knetteren etc. Batterijen eruit. Nachtje op verwarming en werkt weer :Y) Werkt al 3 jaar zo :P

Maar goed wasbenzine?

Ritje vaatwasser en dan R.I.P :7

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 21-10-2004 23:20 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien zou een nachtje droger (of 2) zonder batterijen erin dat ding wel wonderen doen.

Maar ben bang dat het te laat is. Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 22:57:
Gamen .... met een draadloze muis??

ok wat jij wilt, gecondoleerd met je muis =)

edit:
voor gamen kan ik de Logitech Mx 500 aanraden, wel met draad, maar dat zou ik niet anders willen als je graag mag gamen.
Wat is er zo vaag aan?
Ik moet gewoon een lekkere muis hebben die goed in de hand ligt, en waar geen balletje onderin zit.
Dan is't voor mij goed...
Maarja, dat zal met deze Microsoft niet meer gaan.
:/

Ohjah, ik heb nog een probleempje met een andere muis.
Zal ik een nieuwe topic openen, of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 07:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 07:10:
[...]

Wat is er zo vaag aan?
Ik moet gewoon een lekkere muis hebben die goed in de hand ligt, en waar geen balletje onderin zit.
Dan is't voor mij goed...
Maarja, dat zal met deze Microsoft niet meer gaan.
:/

Ohjah, ik heb nog een probleempje met een andere muis.
Zal ik een nieuwe topic openen, of niet?
Nee niet een nieuw ;)
gooi maar in de groep

maar over microsoft.. met die muizen is niets mis als je een goede wilt die lekker in de hand ligt dan zou ik ga voor de intelliexplorer 3.0 of de 4.0 :)

zijn de betere muizen voor gamen en die liggen lekker in de hand...

Zelf heb ik een Logitech MX500 omdat logitech mijn persoonlijke plus puntje heeft :)
maar mijn volgende muis word zeker weten een microsoft :)
Pagina: 1