[powerpoint] invoegen filmbestanden

Pagina: 1
Acties:

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Na anderhalf uur vruchteloos zoeken en pielen in de search ben ik het goed zat en open nu dus maar een nieuw topic voor dit probleempje:

Ik probeer een Powerpoint presentatie te maken bestaande uit een titeldia met hyperlinks naar:
1. een andere, externe PP presentatie
2. een videofragment

Op zich werkt deze titeldia prima, ik heb alleen twee andere problemen erbij:
Bij onderbreken van en na totaal afspelen van het videofragment (mpeg) zou de presentatie weer terug moeten springen naar de titeldia. Dit gebeurt niet en ik krijg het ook met andere dia- of videoinstellingen niet voor elkaar. ook een derde dia aanmaken welke een kopie is van de titeldia werkt niet. op de één of andere manier wil het programma na het afspelen niet terug- of verderspringen

Tweede probleem is dat het externe powerpoint bestand wel goed start, maar het openen van de volgende dia bij een muisklik niet meer werkt. ook doorstappen op tijd wil hij niet.

Het is overigens office XP onder WinXP prof

Bij voorbaat mijn ZEER grote dank als jullie het wel weten en het mij willen vertellen

tresjertje

Verwijderd

Heb het ook ff geprobeerd met de zelfde proggies. Maar hier doet ie het uitstekend. Misschien office er even opnieuw op zetten?

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
ik zal het eens proberen