Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi; ik heb net een x450 gekocht en ik zoek naar een manier om plaatjes vanaf de pc op de telefoon te zetten........moet ik daar een datakabel voor hebben gewoon? Die zit er niet bij namelijk. Het is een Kpn prepaid setje.
Ook wil ik internetverbinding maken (denk ik/wil plaatjes downloaden) maar vraag mij af hoe en wat dat kost?
Ook heb ik horen zeggen dat je de telefoon als navigatie kunt gebruiken en gezien ik straks nog een nokia 7610 krijg (voor mijn vrouw) wil ik daar ook graag meer van weten; ik moet software hebben en naar de telefoon laden.......(?).......een gps antenne hebben.............(?)..........en heb ik dan internetverbinding nodig of een andere verbinding? Kost dat ook geld eigenlijk?

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om vooral dat laatste eens goed uit te leggen hoe dat zit?
Alvast vriendelijk bedankt!

Verwijderd

U zou in principe via I-Mode gewoon online moeten kunnen, maar ga er niet vanuit dat u van navigatie-systemen gebruik kunt maken, met de 7610 kan dat wel. Ik weet verder ook niets van een data-kabel van het toestel, maar infrarood is geloof ik wel een optie voor de x450...succes ermee in ieder geval :Y)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:19

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Datakabel heeft totaal geen zin, de originele datakabel van Samsung biedt alleen de internet access mogelijkheden (met je laptoppie via de X450 het internet op)...dus bespaar je de aanschaf van dit kabeltje (€ 40 ofzo)

Via MMS kun je natuurlijk wel plaatjes ontvangen

Maar eh, kosten van i-net, i-mode etc staan gewoon op de KPN site; kijk daar eens

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
Ow....ik dacht dat je foto's via die kabel op je pc kon zetten namelijk.
Maar van dat I mode wist ik niet; geloof het of niet maar ik heb daar helemaaaaaal geen kaas van gegeten en heb pas vandaag wat uitleg van een collega gehad hoe het ongeveer zit.......
Wap/internet/I mode...........pfffff
Valt het navigatie gebeuren ook onder 1 van deze?