Toon posts:

COUNTERSTRIKE DEDICATED SERVER

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Als ik dedicated server start voor counterstrike en dan geef ik mij ip aan iemand en hij wil hem invullen bij favorieten dan kan hij hem niet vinden. Hoe kan dit en wie kan mij daarbij helpen. Ik heb adsl en heb geen router ofzo. ik heb wel een een norton firewall maar eerder wou dit wel met een andere pc. En ik geef volgens mij wel een extern ip adres want begint namelijk met 145.53.xx.xx:27015.
Kan iemand mij helpen??
b.v.d

P.S Ik weet niet of dit het goede subforum is op dit te plaatsen kan anders iemand zeggen waar dit moet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt inderdaad het verkeerde sub-forum gekozen, en een topictitel die helemaal in hoofdletters geschreven is maar dat even terzijde ;).

Lukt het wel als je jouw firewall uitzet en dan diegene laat connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:45
Iets meer info was wel welkom geweest;
Succes met lezen: Het Grote Poortmappingsverhaal

offtopic:
owja HOOFDLETTERS word al schreeuwen gezien hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar welk forum moet ik dan hebben??

sorry trouwens voor de hoofdletters

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent er bijna ;)

Je hebt zo te zien nog niet alles gelezen van momania in "COUNTERSTRIKE DEDICATED SERVER"

Om uit te vinden in welk subforum je moet zijn, kun je kijken in Spielerij - Welkom!. Daar staat het verschil tussen beide forum duidelijk uitgelegd.

Daarnaast zit je nog steeds met dezelfde topic titel. Zoveel is het toch niet gevraagd om eventjes een duidelijke en informatievere titel te verzinnen?

Probeer het nog eens ;)

Dit topic is gesloten.