The one, the only, the original ICW
Mag ik vragen wat je met dit topic wilt bereiken?
ik wou het jullie gewoon ff melden!
ik wil dat ze niet meer als betrouwbaar worden aangeschreven
of hoe ik me user.dat kan aanpassen zonder dat het systeem crasht.
bedankt voor je medeleven
ik wil dat ze niet meer als betrouwbaar worden aangeschreven
of hoe ik me user.dat kan aanpassen zonder dat het systeem crasht.
bedankt voor je medeleven
Stap 1 lijkt me toch wel dat je die backdoor van je sys aftrapt (win9x blijkbaar).
daarna kunnen die entries ook niet meer teruggezet worden door $trojan, en kun je ze zelf dus ook weer wijzigen.
daarna kunnen die entries ook niet meer teruggezet worden door $trojan, en kun je ze zelf dus ook weer wijzigen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
virus is al verwijderd.
Bij inet explorer staan ze niet in de lijst van betrouwbaar en ook niet bij niet betrouwbaar.
als ik hem probeer op te geven als onbetrouwbaar krijg ik de melding dat ze al in lijst van betrouwbare site's staan.
trouwens win ME.
Bij inet explorer staan ze niet in de lijst van betrouwbaar en ook niet bij niet betrouwbaar.
als ik hem probeer op te geven als onbetrouwbaar krijg ik de melding dat ze al in lijst van betrouwbare site's staan.
trouwens win ME.
[ Voor 6% gewijzigd door ICW op 21-10-2004 20:52 ]
Spit je registry er eens op na zou ik zeggen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Symantec geeft als enige oplossing voor deze trojan een herinstall. Lijkt me een beetje veel, maar goed...
dit heeft geholpen ik heb ze nu eindelijk als onbetrouwbaar kunnen opgeven en beveiligings niveau op zeer hoog gezet
m v gr Mr ICW
Verwijderd
Euh, kwil niet fanboy overkomen, maar gebruik anders Firefox, heb je daar ook geen last meer van.
Tja, totdat ze daarvoor weer een exploit vinden. Zolang er software is zal er iemand zijn die het probeert te vernietigen.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 21:46:
Euh, kwil niet fanboy overkomen, maar gebruik anders Firefox, heb je daar ook geen last meer van.
En helaas werkt Firefox zelf goed, maar een hoop sites niet (ja, lees dat nog maar eens
Pagina: 1