Toon posts:

Welke externe DVD brander

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een dvd-brander aan te schaffen. Het moet in ieder geval een dual layer zijn. Welk merk en type kunnen jullie aanraden. De brander zal ik vooral gebruiken om back-ups van mijn systeem te maken en foto's te branden.

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ga naar www.cdrinfo.com of hardwarezone.com of ga even google(n) hier staan vele reviews

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Wat zelf initiatief wordt wel graag gezien.

Wat heb je zelf zoal gevonden? Wat voor reviews heb je gevonden, wat voor modellen van welke fabrikanten vond je op Tweakers, Google, GoT?

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Verwijderd

Topicstarter
Ben je ook van plan een brander te kopen device manager? Wat dacht je welke merken ik zoal gevo0nden heb. Ga eens bij jezelf na hoeveel merken je kent en hoeveel van die merken dan via google naar voren komen. Allemaal? Goed geraden!
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik benieuwd ben naar de ervaringen van anderen en daar misschien meer vertouwn in heb dan de reviews die her en der te vinden zijn. Zou dat kunnen, mister manager? (wijsneus)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan prima zelf zijn/haar hardware uitzoeken op basis van specs, reviews, ervaringen, probleemgevallen, etc. Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je dat moet doen :)

OM FAQ / Beleid

Dit topic is gesloten.