Beste mede GoT leden. Ten eerste; Ik ben zeer n00b op dit gebied. Heb er wel over gezocht op zowel Google als hier op GoT maar kom er toch niet uit. Ik heb Apache, PHP, MySQL & PHPMyAdmin geinstallerd.
Versies:
Apache HTTP Server 2.0.52
PHP 4.3.9
MySQL 4.0.21
PHPMyAdmin 2.6.0-PL2
Dit alles is goed verlopen. Heb dit alles geinstalleerd door middel van een tut op TweakZone en nog een andere site maar ze houden op waar ik vast loop. Ik wil namelijk zo'n PHPMyStats pagina. Je weet wel met stats over je bak. Maar wat de hell moet ik doen in PHPMyAdmin om zo'n stats pagina te krijgen?
Screenshot;

Ik zit hier dus zo vast als een moer.
Iemand die me helpt? B.v.d
Ps; Kan het zijn dat ik fout zit? Dat ik PHPMyStats moet installeren ??? Ik dacht namelijk dat ik deze geinstalleerd had maar ik zie dus dat het PHPMyAdmin is.... Toch bedankt alvast !!!
Edit;
Heb PHPMyStats 0.1 eens gedownload en daarin zit zoal:
cache
includes
modules
templates
admin.php
changelist.txt
check.php
gpl.txt
index.php
readme.txt
Ik heb de volgende mappen in C:\Webserver
C:\Webserver\Apache 2
C:\Webserver\WWW\PHPMyAdmin
C:\Webserver\PHP
C:\Webserver\MySQL
In de Apache 2, PHP & MySQL mappen zit dus niks. Ja alleen de installatie bestanden dus. In WWW zit ook niks. Alleen de map PHPMyAdmin met daarin dus PHPMyAdmin. Moet ik dat PHPMyStats (De list hierboven) gewoon in WWW zetten? Dus bijvoorbeeld C:\Webserver\WWW\PHPMyStats ???
Versies:
Apache HTTP Server 2.0.52
PHP 4.3.9
MySQL 4.0.21
PHPMyAdmin 2.6.0-PL2
Dit alles is goed verlopen. Heb dit alles geinstalleerd door middel van een tut op TweakZone en nog een andere site maar ze houden op waar ik vast loop. Ik wil namelijk zo'n PHPMyStats pagina. Je weet wel met stats over je bak. Maar wat de hell moet ik doen in PHPMyAdmin om zo'n stats pagina te krijgen?
Screenshot;

Ik zit hier dus zo vast als een moer.
Iemand die me helpt? B.v.d
Ps; Kan het zijn dat ik fout zit? Dat ik PHPMyStats moet installeren ??? Ik dacht namelijk dat ik deze geinstalleerd had maar ik zie dus dat het PHPMyAdmin is.... Toch bedankt alvast !!!
Edit;
Heb PHPMyStats 0.1 eens gedownload en daarin zit zoal:
cache
includes
modules
templates
admin.php
changelist.txt
check.php
gpl.txt
index.php
readme.txt
Ik heb de volgende mappen in C:\Webserver
C:\Webserver\Apache 2
C:\Webserver\WWW\PHPMyAdmin
C:\Webserver\PHP
C:\Webserver\MySQL
In de Apache 2, PHP & MySQL mappen zit dus niks. Ja alleen de installatie bestanden dus. In WWW zit ook niks. Alleen de map PHPMyAdmin met daarin dus PHPMyAdmin. Moet ik dat PHPMyStats (De list hierboven) gewoon in WWW zetten? Dus bijvoorbeeld C:\Webserver\WWW\PHPMyStats ???
[ Voor 25% gewijzigd door TommyGun op 21-10-2004 20:21 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".