Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TV-B-Gone] Mini afstandsbediening als sleutelhanger

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Lees net op een nieuwsbericht over een nieuwe gadget!

Gaat om een mini afstandsbediening in het formaat van een sleutelhanger. Dit apparaat heeft maar 1 functie en dat is het uitzetten van een televisie.

Volgens de maker is het apparaat bedoeld om i.p.v. dat we altijd maar naar de buis zitten te staren weer eens een normaal gesprek met elkaar voeren. Volgens mij is het gewoon een apparaatje om andere mensen te sarren door waar dan ook de televisie uit te kunnen zetten zonder dat je gesnapt wordt!

Wat is jullie mening? Is dit inderdaad een "revolutionair idee" om mensen met elkaar aan het praten te krijgen of ziet de maker kans om flink geld te verdienen omdat er genoeg mensen zijn die het leuk vinden om anderen te treiteren?

En... zouden jullie er één kopen??? (prijs ligt rond de 15 us dollar)

Let's get lost! I know the way

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
1) flink irritant en werkt waarschijnlijk maar weinig

Als jij ergens voorbij loopt en binnen de tv uitzet, dan zijn die mensen een minuutje onthutst. Maar vervolgens zetten ze 'm weer aan en kijken ze gewoon weer verder

je kan mensen niet 'dwingen' sociaal te doen, dan moet vanzelf gaan...

2) Niet alle AB's werken met dezelfde frequenties
dus het ding zal waarschijnlijk ook maar op een derde van alle apparaten werken

zonde om daar geld aan uit te geven

Leeg - Sinds 20180907

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Inderdaad, dit gaat de mensen echt niet aanzetten om meer met elkaar te praten. Ze zetten gewoon terug de TV aan en kijken "gezellig" verder.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Dit zijn nou de leuke apparaten, het zal niks helpen sociaal gezien

Maar het is toch gewoon leuk om andere op deze onschuldige mannier een beetje te sarren.
ik moet toegeven dat ik het vroeger ook deed met zo'n horloge die je kon programmeren op bepaalde frequenties.

Denk dat ik toch ook maar zo'n ding ga halen al heb ik er maar 5 min plezier van :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Als ik het bericht zo eens lees dan werkt het best goed en op veel tv's.

Ben het inderdaad met je eens dat als bij mij thuis de tv uitgezet zou worden ik hem opnieuw aan zou doen en lekker verder zou kijken.

De maker heeft volgens mij restaurants, bars, vliegvelden etc... voor ogen. Daar kun je vaak zelf niet zo snel de tv aanzetten en ga je daardoor een gesprek aan en ben je dus heel sociaal bezig ;)

Let's get lost! I know the way

Verwijderd

ik heb een ab met alle frequenties ingebouwd :9 ik kan der zelfs me muis meej late bewege (media bak in de huiskamer). op zich wel een geinig ideej, maar, ik moet zeggen dat het wel een gadget is met een hoog dennis_de_bengel niveau... en wat al eerder gezecht is, dit werkt niet echt socializing, als je het goed wilt doen neem je de frequentie van casema.... (tv-terrorisme ofsow :X )
Pagina: 1