Ik zoek een goeie Divx ftp, graag vel nieuwe films! En natuurlijk volledige films!
Ja zou ik ook wel willen 
Maar hievoor is dit forum niet bedoeld, dus slotje ??
Maar hievoor is dit forum niet bedoeld, dus slotje ??
ok. dat maakt dus WEL uit 
ga de FAQ maar es lezen ..
slotje en waarschuwing ?
ga de FAQ maar es lezen ..
slotje en waarschuwing ?
Have a wheelie good weekend!
Als het je niets uitmaakt, ga dan lekker hier naar toe. En kom ook niet meer terug.
Ik geloof dat je er weinig van snapt, waarom denk je dat al die warez forums zo snel weer verdwenen zijn ?? Als je Divx wil downloaden pak een goede zoekmachine en gij zult vinden wat u zoekt!!Op zondag 31 december 2000 16:17 schreef Ro het volgende:
Wat maakt het gvd uit waar het forum voor is bedoeld!
nix miereneuken.. als je de FAQ had gelezen wist je waarom we geen warez uitwisselen op die forum.. maar nee. daar is Ro te lui voor .. ff een FAQ doorlezen
snippet van de faq:
maw. als er hier warez en zooi neergezet worden bestaat de kans dat dit forum opgeheft wordt.. dat is toch niet jou bedoeling ? zou wel errug lame en aso van je zijn ! maargoed.Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Verwijderd
Wij mogen wel vragen stellen over warez, divX, Mp3 als er problemen mee zijn zoals bv. "klopt het dat de nieuwste twilight een virus bevat of mijn divX'en lopen niet goed"
Maar vragen als waar kan ik het krijgen moet je als zichzelf respecterende tweaker eigenlijk wel weten maar we mogen het niet hier posten.
zelf zou ik, als ik dingen zou posten en oom agent ziet het ik dan flink de klos ben.
Ik doel dan niet op een warez proggie maar dat terzake
Maar vragen als waar kan ik het krijgen moet je als zichzelf respecterende tweaker eigenlijk wel weten maar we mogen het niet hier posten.
zelf zou ik, als ik dingen zou posten en oom agent ziet het ik dan flink de klos ben.
Ik doel dan niet op een warez proggie maar dat terzake
er zijn lijsten te vinden op divx.pagina.nl alleen niet alles werkt zoals gewoonlijk
Signature RO: Het beste advies krijg je van mij!
Que? Ik heb je al verteld dat je beter hier je connecties kan vinden.
Que? Ik heb je al verteld dat je beter hier je connecties kan vinden.
De primeur! Je hebt mijn eerste slotje. Dat dit niet mag is natuurlijk overduidelijk. Ik weet niet of ik waarschuwingen mag uitdelen, maar als het mag, dan heb je er één.
Jag
Jag
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()