Toon posts:

Windows opnieuw activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na de installatie van m'n nieuwe videokaart geeft windows aan dat ik het opnieuw moet activeren.

Ik heb de helpdesk gebeld voor product activatie en die stuurde me door naar de technische helpdesk van sp2.

Ik heb nu nog 1 dag de tijd om te activeren en de technische helpdesk is gesloten.

Ik draai windows xp home nl.

Ik zou graag zsm worden geholpen omdat ik nu nog in windows kan.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik zou graag zsm worden geholpen omdat ik nu nog in windows kan.
Ik moet toch maar eens de mededelingen gaan lezen. Blijkbaar is GoT veranderd in een helpdesk.

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
microsoft bellen en een nieuwe activering aanvragen, die krijg je normaal gesproken zonder probleem

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

Verwijderd

Als je het nummer belt voor activatie krijg je de gegevens die je nodig hebt om weer te activeren. Krijg je deze niet, dan geloven ze niet dat jouw versie legaal is...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Ik weet het niet hoor, maar wij kunnen je niet helpen met het activeren van Windows.

Je zou MS daarvoor toch echt moeten aanspreken.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:59
Helaas de enige manier waarmee we je kunnen helpen zou illegaal zijn, en daar beginnen we niet aan op got. Helaas ga ik dit topic dan ook sluiten, je zult echt moeten wachten op Microsoft.

Verder is het mischien een optie om te bellen met de product activatie, ik geloof dat deze langer open zijn dan de technische helpdesk.

Trouwens, zou je de volgende keer het os willen vermelden in je topic titel tussen [] tags? :)

[ Voor 14% gewijzigd door leon1e op 21-10-2004 18:30 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.