Toon posts:

lokaal wel, online geen images

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haai allen,

Ik heb een mysterieus probleem. Met behulp van Dreamweaver heb ik een site gebouwd die lokaal prima werkt. Online deed hij het vanaf mijn pc ook prima (FF + IE). Anderen hadden er echter problemen mee. De indexpagina bestaat alleen uit images. Wanneer zij de pagina probeerden te bekijken kregen ze alleen de background te zien - geen images. Saaie boel natuurlijk! Heb prompt meer mensen gevraagd om te testen: die hadden weer geen probleem. Alles zichtbaar!

Ligt aan de browsers, denk je dan. Maar mijn bouwsel moet het natuurlijk wel op verschillende browsers doen, dus heb een paar dingetjes geprobeerd te veranderen, werkte allemaal niet. Uiteindelijk de eerste versie - die het wel deed in FF - maar weer teruggezet..... en nu werkt de online versie ook vanaf mijn eigen pc niet meer :?

Daarnaast ook raar: de subpagina's werken wel in FF. In IE vallen ook de images weg.

zie www.starkprojecten.nl/huisinevian en www.starkprojecten.nl/huisinevian/villa.htm

1) waarom werkt de index pagina niet (zowel in FF als IE) en de subpagina wel in FF en niet in IE?
2) waarom werkte dezelfde pagina twee uur geleden nog wel en nu niet meer in FF?
3) en waarom werkt alles lokaal wel in zowel FF als IE

Beats me 8)7

Hulp?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Bij mij doet ie het goed :?
(IE 5.5)

Who is John Galt?

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07-2025
doet het hier wel in firefox pr1 en msie 6 -- firefox heeft bij de index pagina een andere layout

Verwijderd

doet het gewoon

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie snelle check. Maar hoe kan dat nou toch? Bij mij doet-ie het nog steeds niet. Mozilla/5.0 en IE 6.0.2800.xxxxx

Ik kan deze site toch niet officieel het web op slingeren als hij het niet altijd doet.... Heb geen idee waar ik moet zoeken. :(

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 18:27:
Dank voor jullie snelle check. Maar hoe kan dat nou toch? Bij mij doet-ie het nog steeds niet. Mozilla/5.0 en IE 6.0.2800.xxxxx

Ik kan deze site toch niet officieel het web op slingeren als hij het niet altijd doet.... Heb geen idee waar ik moet zoeken. :(
kan het een cache-probleem zijn, dat er gewoon een oudere versie in de cache staat?
verder heb ik wel de ervaring met IIS dat die soms bij statische sites dwars gaat liggen en de helft van de requests met corrupte headers beantwoord, wat specifiek in mozilla problemen gaf, terwijl msie het goed bleef doen...

iig heb ikzelf hier geen problemen mee, alle afbeeldingen worden prima geladen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 12:20

E-Rick

I love it :7

In Opera lijkt ie goed te werken, in firefox komen de plaatjes op de index allemaal onder elkaar te staan.

Choose life

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

In mozilla ziet het er ms een beetje apart uit, maar de afbeeldingen worden wel gewoon geladen :) . Misschien wel handig om te weten: hoe zou het er uit hóren te zien? :) .

DM!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:27
De index is hier in FF inderdaad wat dodgy (FF 1.0 BTW) maar de plaatjes werken gewoon :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1