Typfoutje in statische tekst op FP/pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:21

dennisvz

Intentionally left blank

Topicstarter
Aangezien het volgende geen spel-/typ-/grammaticafout is, plaats ik heb niet in het doorlopende topic hierover (Spel- en typefoutjes deel 9), maar open ik hiervoor een nieuw topic.

Maar nu naar waarvoor ik dit topic open: pas viel me een spelfout op die voorkomt in het 'zoekblokje' aan de linkerkant onder de navigatiebalk in alle (sub)pagina's van de Pricewatch (http://www.tweakers.net/pricewatch). Het gaat mij om de tekst "Alle categoriën" die als bovenste item staat vermeld in de combobox in voorgenoemd zoekblokje.

Naar mijn weten worden zelfstandige naamwoorden die in de enkelvoudsvorm de klemtoom op de laatste lettergreep hebben (wat bij 'categorie' het geval is), in de meervoudsvorm geschreven met + 'en', wanneer het woord in de enkelvoudsvorm eindigt op een 'e'. In dit geval dus 'categorieën'.

Het zou mooi zijn als iemand die bij deze statische tekst kan, dit zou aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:19

Ankh

|true

yupz klopt moet met die extra e zijn :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 06:07

JHS

Splitting the thaum.

Meld het op devtrack onder de catagorie text :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 16:24

Steve

Krokodil \o/

En Devtrack is hier te vinden: http://devtrack.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:21

dennisvz

Intentionally left blank

Topicstarter
Oke, ik zal een bugje toevoegen op de devtrack.

/edit:
toegevoegd (heeft bug #708)

[ Voor 30% gewijzigd door dennisvz op 21-10-2004 19:05 ]