Dit soort topic zie je vaker voorbij komen, echter ik kan het echt niet vinden
Ik probeer mijn Laser Attraction 538p opnieuw te instaleren met windows 98. Echter ik kan de driver niet vinden van de vidokaart aangezien ik niet kan vinden welke kaart het is.
Wat gegevens en wat nummers die op de kaart staan
RU CE-402 94vo
p904004521
4174h3s1
at27lv512a (op de bioschip)
Plaatje (clickable)

Ik heb gezocht op google, en windrivers. Bij windrivers kwam een voodoo kaart boven als ik 94vo invul... echter bij installatie blijkt het toch niet de juiste driver te zijn.
Google komt bij nieuwsgroepen op de proppen met een trident kaart,..maar je raad het al, ook geen resultaat.
Mijn vraag:
Wie weet welke kaart dit is? Herkent hem van het plaatje of heeft misschien ook een laser 538p
[edit] wat ik vergeet te zeggen dat windows98 hem niet automatisch herkent
Ik probeer mijn Laser Attraction 538p opnieuw te instaleren met windows 98. Echter ik kan de driver niet vinden van de vidokaart aangezien ik niet kan vinden welke kaart het is.
Wat gegevens en wat nummers die op de kaart staan
RU CE-402 94vo
p904004521
4174h3s1
at27lv512a (op de bioschip)
Plaatje (clickable)
Ik heb gezocht op google, en windrivers. Bij windrivers kwam een voodoo kaart boven als ik 94vo invul... echter bij installatie blijkt het toch niet de juiste driver te zijn.
Google komt bij nieuwsgroepen op de proppen met een trident kaart,..maar je raad het al, ook geen resultaat.
Mijn vraag:
Wie weet welke kaart dit is? Herkent hem van het plaatje of heeft misschien ook een laser 538p
[edit] wat ik vergeet te zeggen dat windows98 hem niet automatisch herkent
[ Voor 5% gewijzigd door Alientrader op 21-10-2004 16:52 ]
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag