Toon posts:

POP3-en onder SBS 2003NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een SBS2003 NL server staan met de allerlaatste updates.
Alles gaat perfect! Het versturen en het ontvangen van de email gebeurt dmv. Exchange. Het versturen gaat rechtstreeks naar de smtp-server van Tiscali.
Om de POP3 accounts te gebruiken wordt er dmv. de POP3 connector gebruik gemaakt.

Als ik een email ontvang van buitenaf dan komt dit emailtje bij iedereen binnen...
rara hoe kan dit?

Kijk ik bij de eigenschappen van POP3 connector, dan staat daar keihard dat de binnenkomende email rechtstreeks in de persoon zijn mailbox terecht moet komen.
Wat doe ik fout??

Alvast bedankt voor de hulp!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:50
Heb je toevallig niet in de pop3 connector binnen exchange een mailgroep hangen zodat ze naar iedereen worden verstuurd. Dat heb ik weleens gehad

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

De gebruikers moeten ook een emailadres dat van buitenaf te benaderen is hebben bv pietje@domein.local moet ook als emailadres pietjepuk@tiscalli.nl hebben, dan wordt het netjes doorgeroute.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Geen mailgroep, iedereen heeft zijn eigen pop3 email adres.