converteren naar word perfect 5.0

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -MAX-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 18:26
Ik heb het volgende probleem, ik kan geen normale Word documenten opslaan als een word perfect 5.0 bestand.
Voorheen kon ik dit wel, echter op een andere pc (inmiddels geformatteerd :'( )

De Word bestanden bevatten arabische teksten en moeten als een secundair word perfect 5.0 bestand opgeslagen worden.

specificaties:

Microsoft Word 2002 (10.2627.2625)
Windows XP Professional 5.1.2600 (build 2600) geen sps

Iemand suggesties?

• -MAX-
Word geeft onderstaande foutmelding:

Secundair bestand van WordPerfect 5.0-bestanden kunnen niet worden opgeslagen. Het conversieprogramma voor deze indeling kan alleen bestanden openen.

Op die vorige pc kon dat wel, en kreeg ik geen foutmelding...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je zou de gratis WP Office 12 versie van de site van Corel kunnen downloaden en met WP eerst alles om kunnen zetten naar een Word document. Hierna in Word bewerken en weer importeren in WP. Bewerkelijk maar het kan.

WP 12 kan overigens heel goed in een soort Word modus werken, scheelt het aanleren van typische WP toetsencombinaties.

[ Voor 23% gewijzigd door Guardian Angel op 21-10-2004 16:14 ]

ARME AOW’er

• -MAX-
Guardian Angel schreef op 21 oktober 2004 @ 16:13:
Je zou de gratis WP Office 12 versie van de site van Corel kunnen downloaden en met WP eerst alles om kunnen zetten naar een Word document. Hierna in Word bewerken en weer importeren in WP. Bewerkelijk maar het kan.

WP 12 kan overigens heel goed in een soort Word modus werken, scheelt het aanleren van typische WP toetsencombinaties.
Dankje, ik ga het nu proberen

• -MAX-
Heb me even lid gemaakt van de site en ben nu het installatiebestand aan het downloaden... duurt bijna 3 minuten

• -MAX-
Het opslaan als een WordPerfect secundair bestand gaat niet in WP Office 12, maar ben er achter gekomen dat ik ook als RTF kan opslaan in zowel WordPerfect als Word 2002 waardoor er geen informatie verloren gaat. Deze indeling was nodig zodat een Apple met QuarkXPress 6.1 het bestand kon inlezen en bewerken.

Bedankt voor je reactie 8)
Pagina: 1