Toon posts:

[XP] Active Desktop en Explorer.exe crasht/restart vaak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus al een tijdje mijn "Active Desktop" aardig draaiend gekregen mbv topics hier op GoT, en op mijn Active Desktop heb ik dus de "Radio538"-stream gezet. (webradio)

Helaas komt 't nogal vaak voor dat mijn active desktop (explorer.exe) zich vaak restart, bijv. tijdens het starten van de installatie van een applicatie, hierdoor kan ik dus niet meer naar mijn webradio van '538 luisteren omdat het even voor 3 seconden word onderbroken, wat wel irritant is.

Vlak voordat ik ga gamen klik ik op het stop knopje van mijn webradio op mijn Active Desktop. Helaas gaat de webradio toch aan vlak na het opstarten van GTA:VC / MOHAA / True Crime weer aan.

Het komt dus eigenlijk door explorer.exe, die zich vaak restart, ik moet dit dus zien te voorkomen maar ik weet niet hoe ik daarvoor kan zorgen, weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 15:44 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien gekke vraag, maar heb je je PC gecontroleert op Spyware / Virussen and the like? ;)

Verwijderd

Topicstarter
yeap, was ik er vergeten bij te melden, maar 'kheb wel een spyware/virusscan uitgevoerd, en ik had geen virussen en spyware...

Verwijderd

Topicstarter
*kuch*

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk draait een van de componenten van je AD niet helemaal lekker. Probeer de foutmeldingen in IE eens aan te zetten, en kijk linksonderin je statusbalk voor wat hints.

Ik heb ook zoiets gehad en dat bleek een tracker te zijn die niet helemaal lekker liep. Tracker verwijderd>probleem opgelost.