"Vitesse's SAS-expanders" scoort trollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
In Vitesse introduceert 18-, 24- en 36-poorts SAS-expanders loopt iemand met trollen te strooien:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1154922
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1154923
edit:
"Stomme Vitesse fans kunnen dit weer niet waarderen" is er later bijgezet.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1154928

Nou heb ik niks met Vitesse Arnhem, maar om posts waar die club in wordt genoemd nou meteen naar -1 te schuiven, da's ook weer zowat :) Die eerste is al helemaal onschuldig ("snap het niet!").

Kan een PM ff controleren?

edit:
Momenteel is dit het enige zichtbare bericht :D Heb er maar een offtopic op geplakt...

...arme Femme :)

[ Voor 25% gewijzigd door Rataplan op 21-10-2004 16:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval, de eerste moderatie vind ik op 0 goed staan,
waarom??
Kijk eens naar dat plaatje bij de nieuwspost, daar staat gewoon Serial Atached Scs, waar de letters SAS onder elkaar staan. Nou heb ik van het onderwerp niet veel verstand, maar dat ligt er best dik op.

de 2e krijgt van mij een +1 score mee, het is informatief dat hij aangeeft dat het snelheid betekend in een andere taal, alleen slaat ie die taal een beetje mis, maar is dat nu zo verkeerd?

En wat de 3e betreft. Beetje slijmen bij femme vind ik. Daarentegen ook wel toevoegend dat hij wel gelijk heeft, het is een onderwerp waar je wat meer voorkennis van af moet weten om het allemaal te snappen. Niet iedereen heeft dat hier, maar die moeten dan ook niet reageren. Dat doen ze wel en dan krijg je onzin posts.
'ik snap er geen hol van'
Dan moet je niet reageren, want dan ben je er niet in thuis, wil je er wel in thuis raken, dan lees jezelf eerst in voor je wat onzin op tnet kraamt!!

/me draadje doorgemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
W00T! Nieuwe powermodbreakedittag!

Mooi hoor _o_

@Hawks: ik snap geloof ik niet helemaal welk bericht je waar bedoelt: de vierde link die ik geef noem jij de derde? Anyway, moderatie is niet zo heel erg fout, het zijn alleen de trollen die als een tang op een varken slaan en wmb als mismod even onderzocht zouden moeten worden.

Over die "tweede" (mijn derde :P) post: de correcte taal wordt verderop gegeven, dus is deze in mijn boekje overbodig, zeker met die moderatieklachten erachteraan. Verder niet slecht of fout, gewoon de moeite van het lezen niet waard 8)

edit:

Hihihi - wat zullen we doen: +4 grappig? of toch maar offtopic? En, vooruitlopend op de reakties, hoe moet een behulpzame correctie op deze post gemod worden :? :D

edit:
Juist, ook een troll op plakken. Tuurlijk :(

[ Voor 91% gewijzigd door Rataplan op 21-10-2004 23:11 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme is een vrouw, een zij dus
Mja, dat heb ik ook ooit gedacht :P
maar daarvoor was ik vrij snel op mijn vingers getikt (en ik heb het nooit gepost :P)

De reactie die jij naar beneden mod, is wel de 1e reactie, in princiepe zou de rest die naar hem reageert dus de boeken in kunnen duiken, om dan de goede manier op te zoeken. Dat lijkt mij dan naapen en verbeteren, maar hij geeft de goede voorzet.
Neemt niet weg dat het gezeur over zijn moderatie overbodig is.

Verder had ik nog zitten denken om een reactie in die draad te typenn met een linkje naar TMF, omdat dat gezeur in die draad vaker voor komt. Hier heb ik echter o.a. door tijdgebrek van af gezien!!

Owja, je hebt 3 links staan naar specifieke berichten van mensen, vandaar nr 1,2,3 --> dat is dus zonder de hoofdpost meegerekend :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 08:56:
Verder had ik nog zitten denken om een reactie in die draad te typenn met een linkje naar TMF, omdat dat gezeur in die draad vaker voor komt. Hier heb ik echter o.a. door tijdgebrek van af gezien!!
Check out the modbreak :)
Owja, je hebt 3 links staan naar specifieke berichten van mensen, vandaar nr 1,2,3 --> dat is dus zonder de hoofdpost meegerekend :)
...maar in reaktie no. 3 wordt niet naar Femme geslijmd, dat gebeurt in de vierde reaktie die ik noem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

[...]

[...]
Dat moet je dus niet meer doen. :+

We hebben nu een reden om dat keihard offtopic te modden nu we beschikken over de gloedjegeile modbreak. Even een melding maken op TMF en een PM fixed een breakje indien nodig. Misschien wel goed om daar een mooi centraal meldingen topic voor te maken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
KeX schreef op 22 oktober 2004 @ 11:17:
Dat moet je dus niet meer doen. :+
Wat, ervanaf zien :? O-)
gloedjegeile modbreak.
Hij's werkelijk bijzonder fraai :)

Maar waar ik dit topic voor startte, van structureel mismodden was blijkbaar geen sprake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Rataplan schreef op 22 oktober 2004 @ 11:39:
[...]
Wat, ervanaf zien :? O-)

[...]
Hij's werkelijk bijzonder fraai :)

Maar waar ik dit topic voor startte, van structureel mismodden was blijkbaar geen sprake?
Oeh, sowwy. Was er blind van uit gegaan dat dat al bekeken was. Ik kijk ff. :)

/edit. Het was geen structureel trollenstrooifeestje. Eén persoon die wel wat triggerhappy mod, maar daar kijk ik nog ff verder na. Het nieuwsitem is iig niet door één iemand structureel vernaggeld. :)

[ Voor 23% gewijzigd door KeX op 22-10-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Goed bedoeld Hawks, maar daar hadden we het MA voor en daar hebben we nu deze voor :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ieze ganze geil ;)

/me mist alleen ff de betekenis van MA :o

Nu blijkt maar dat het goed is dat ik te weinig tijd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

MA :*) :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.... :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Een man. How typical :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn beroep is modder eten :P
mja, owkey, das duidelijk :)
Pagina: 1