check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Je kan toch gewoon een test PC inrichten met XP en dan gaan testen, van alleen een plaatje kan jij niet afzien of de indeling goed is. Dat weet je pas als je de door jouw ontworpen indeling intensief gebruikt tijdens je dagelijkse werk.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Windows XP screenshot als wallpaper gebruiken en taskbar van het OS waar je mee werkt hiden?
(wat een vraag zeg..... het is me een raadsel waarom jullie zo ingewikkeld doen)
(wat een vraag zeg..... het is me een raadsel waarom jullie zo ingewikkeld doen)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ok maar op dit moment hebben we nog geen testpc met winXP in het netwerk:)Exirion schreef op 21 oktober 2004 @ 15:38:
Windows XP screenshot als wallpaper gebruiken en taskbar van het OS waar je mee werkt hiden?
Vraag je aan iemand anders een screenshot? Maar ik volg de redenatie achter de vraag ook niet helemaal eerlijkgezegdsaxion schreef op 21 oktober 2004 @ 15:42:
[...]
ok maar op dit moment hebben we nog geen testpc met winXP in het netwerk
En NIEMAND op je werk heeft thuis een PC draaien waar XP op draait?saxion schreef op 21 oktober 2004 @ 15:42:
ok maar op dit moment hebben we nog geen testpc met winXP in het netwerk:)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ok eindelijk een zinnig antwoord
Uit nieuwsgierigheid: wat wil je er nou precies mee? Als jij al wist dat flash een zinnig antwoord is, wat nogal een breed antwoord is, waarom heb je dat zelf niet bedacht (vriendelijk bedoeld
ik kan met voorstellen dat er voor bepaalde applicaties ontwerpers zijn die alleen de GUI ontwerpen. Dus zich bezighouden met de indeling en het ontwerp van een bepaald iets. Maar ja dat is weer een ander verhaal:) Ik zeg niet dat Flash direct het antwoord is waar ik naar zoek, maar dat was wel een vraag gericht antwoord:)JHS schreef op 21 oktober 2004 @ 15:55:
[...]
Uit nieuwsgierigheid: wat wil je er nou precies mee? Als jij al wist dat flash een zinnig antwoord is, wat nogal een breed antwoord is, waarom heb je dat zelf niet bedacht (vriendelijk bedoeld) . Want eerlijkgezegd heb ik nog steeds geen idee wát je nou probeert te doen?
.
Ik snap van jullie kant ook dat de vraag die ik stelde vragen bij jullie oproept. sorry.
Leuk zo'n reactie..... Als jij niet duidelijk maakt wat je precies wil en waarom, dan kan niemand je helpen. De tip die ik je gaf geeft precies wat je nodig hebt. Dat jij nergens een XP screenshot vandaan weet te halen is jouw tekortkoming.saxion schreef op 21 oktober 2004 @ 15:52:
ok eindelijk een zinnig antwoord
Hallo saxion,
Helaas kan ik niet uit je start post halen wat je nu echt wilt met dit programma, zou je dit nog eens willen verduidelijken? Verder ben je al heel vaak gewezen op het starten van juiste topics en het kiezen van de juiste topic titels, zou je dit dan ook willen doen?
Zou je ons nog even willen vertellen wat je zelf al gevonden hebt met bv. google?
Voor de rest van de mensen, let even op jullie reactie's sommige passen beter in een tr
.
Helaas kan ik niet uit je start post halen wat je nu echt wilt met dit programma, zou je dit nog eens willen verduidelijken? Verder ben je al heel vaak gewezen op het starten van juiste topics en het kiezen van de juiste topic titels, zou je dit dan ook willen doen?
Zou je ons nog even willen vertellen wat je zelf al gevonden hebt met bv. google?
Voor de rest van de mensen, let even op jullie reactie's sommige passen beter in een tr
[ Voor 12% gewijzigd door leon1e op 21-10-2004 18:51 ]
Pagina: 1