Ik ben nu in het bezit van een Microsoft Natural keyboard USB met ingebouwd USB hubje. Ideaal, maar ik wil er graag nog een hebben. Ik kan nu echter alleen nog maar PS/2 varianten vinden met van die vreemde F-toetsen (met een F-lock knop) en dus zonder hub. Weet er hier iemand van het bestaan van een ergonomisch toetsenbord (mag dus ook best een ander merk zijn, Logitech bijvoorbeeld) mét ingebouwde USB hub? Ik kan het zelf niet vinden, dus ik probeer het hier maar eens.
dacht dat ik er laatst 1 had gezien, zal ff zoeken....
edit:
niet gevonden
niet gevonden
[ Voor 28% gewijzigd door Bliep op 21-10-2004 16:27 ]
Helaas Killerhond!
Trapje omhoog dan maar, iemand anders een idee?
Trapje omhoog dan maar, iemand anders een idee?
Een van de enige borden met een USB hub was de het MS Natural Keyboard pro. Sinds een tijdje is deze al amper leverbaar (Microsoft heeft hem vervangen met dat irritante F-lock model), dus je zal sowieso op zoek moeten gaan op 2e hands sites. Op marktplaats staat toevallig een advertentie met dit toetsenbord, maar niet in V&A helaas.
Hmmm. 2e hands toetsenborden zie ik niet zo zitten (andermans kek tussen mijn toetsjesAikeleer schreef op 03 november 2004 @ 12:50:
Een van de enige borden met een USB hub was de het MS Natural Keyboard pro. Sinds een tijdje is deze al amper leverbaar (Microsoft heeft hem vervangen met dat irritante F-lock model), dus je zal sowieso op zoek moeten gaan op 2e hands sites. Op marktplaats staat toevallig een advertentie met dit toetsenbord, maar niet in V&A helaas.
Mijn MS natural elite (zonder hub) doet het gelukkig nog goed. Heb al eens voor vervanging gekeken, maar je kan alleen nog borden met F-lock krijgen
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik vind het zo vreemd dat het lijkt alsof Microsoft het alleenrecht heeft op die ergonomische toetsenborden. Ik ben nog geen mooie Logitech tegengekomen bijvoorbeeld...breinonline schreef op 03 november 2004 @ 14:39:
Mijn MS natural elite (zonder hub) doet het gelukkig nog goed. Heb al eens voor vervanging gekeken, maar je kan alleen nog borden met F-lock krijgen
Die is er wel, maar alleen als draadloze desktopset. Ik prefereer een toetsenbord aan een draadje, voor de rest is dit een heel mooi en lekker typend toetsenbord. Hij heeft ook geen F-lock trouwensVincent Bovelander schreef op 03 november 2004 @ 20:51:
[...]
Ik vind het zo vreemd dat het lijkt alsof Microsoft het alleenrecht heeft op die ergonomische toetsenborden. Ik ben nog geen mooie Logitech tegengekomen bijvoorbeeld...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
paradigit verkocht ze altijd (ik heb er zelf nog 1 gehaald, helaasch kaduk), maar ik kan niet checken of ze ze nog hebben want hun site ligt plat.
//doetutweer: en uit het assortiment helaas.
//doetutweer: en uit het assortiment helaas.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:44 ]
Ik had de laatste voor € 19,- bij Paradigit!
Helaas is die van mij ook alweer aan vervanging toe...
Spijt dat ik er vroeger niet meteen vijf oem heb gekocht!
Helaas is die van mij ook alweer aan vervanging toe...
Spijt dat ik er vroeger niet meteen vijf oem heb gekocht!
Verwijderd
**herkent 
yupz, die inderdaad
hij was heel gauw versleten...
yupz, die inderdaad
hij was heel gauw versleten...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 18:12 ]
Hmmz, ik heb zelf al meer dan een jaar die draadloze van logitech
, geweldig tb (en ik snap ook nog steeds niet wat mensen tegen draadloze tbs hebben, die van mij doet het nog steeds op dezelfde batterijen... En je kunt je tb tenminste ff aan de kant gooien!) heb alleen voor de bijbehorende (draadloze) muis 2 setjes 2100 mAh oplaadbare batterijen gekocht, aangezien het anders wel een duur tb werd (doe nu 1,5e maand met een setje batterijen, iets wat zelfs met duracel power baterijen niet lukte
The easiest way to solve a problem is just to solve it.
Verwijderd
mensen hebben niets tegen draadloze tobo's die het doen. probleem is dat er veel zijn die het niet doen, en het nut veel mensen volledig ontgaat. en dat ze duur zijn.
Pagina: 1