Teams die niet meer voor DPC flushen

Pagina: 1
Acties:

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Tijdens mijn speurtocht door de top-300 van DPC vond ik de volgende teams/members die nog wel flushen, maar niet meer voor DPC:

[Dutch Nuon Force] RTo
[DPC] Tweakers.net Crew teampie
-=[DPC]=-=[http://www.nxs.nl]=-
GenderBenders Breda
LuCarD
[Dutch Power Cows] MOOijman

Misschien moeten deze mensen nog ff rejoinen???

Intentionally left blank

Verwijderd

GenderBenders Breda : 82,780 blocks were completed yesterday (0.00012046% of the keyspace)

mmm lekker..
en dat allemaal niet naar de DPC :(

come on guys ! ff rejoinen !
allemaal natuurlijk

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mogen wij deze niet persoonlijk een meeltje sturen... vooral omdat de meesten de naam [Dutch Power Cows] of [DPC] nog dragen?

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Volgens mij mag dat niet, maar als iemand die niet bij de DPC hoort(bijv. Sinterklaas) dat doet, dan kan er toch niets gebeuren??

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
vond ik de volgende teams/members die nog wel flushen, maar niet meer voor DPC:
Er zijn er nog veel meer. Ik zal wel 's een lijstje maken.

Dutch Nuon Force is trouwens een apart team geworden, (al een tijd geleden) dus die zullen niet rejoinen denk ik. :)

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op zondag 31 december 2000 17:44 schreef punica het volgende:
Volgens mij mag dat niet, maar als iemand die niet bij de DPC hoort(bijv. Sinterklaas) dat doet, dan kan er toch niets gebeuren??
ik vind dat DPC een trademark is (geen registred trademark, maar wel gewoon een tm), en ik vind dat mensen die niet voor DPC werken niet die naam mogen dragen
maar dit kunnen natuurlijk weer allemaal spinsels zijn van mijn zwarte gat ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 18:34 schreef Onno het volgende:

[..]
Er zijn er nog veel meer. Ik zal wel 's een lijstje maken.

Dutch Nuon Force is trouwens een apart team geworden, (al een tijd geleden) dus die zullen niet rejoinen denk ik. :)
Ik weet dat er meer zijn, maar dit zijn relatief grote flushers aangezien ze in de top 300 van DPC stonden. Van Dutch Nuon Force had ik al het vermoeden, hoewel ik niet begrijp waarom iemand DPC zou willen verlaten |:(

Intentionally left blank

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Ik vind dat je de teams die DPC in de naam dragen wel een meeltje mag sturen. Ik denk zelfs dat ze er blij mij zijn. Maar in het meeltje moet dan wel staan van " dit is niet bedoelt als spam oid" snapske?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:14

DJ

Ik denk dat dit nog mensen/teams zijn die niet opnieuw gerejoind zijn nadat DNET die tables was kwijtgeraakt (zo'n 2 maanden geleden). Daarna heeft het met grote letters op GoT en TNET gestaan om te rejoinen, maar ik denk dus dat deze mensen/teams dit "vergeten" zijn :(

Gewoon een mailtje sturen dus. In ieder geval naar die mensen/teams die DPC in de naam hebben staan.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Pagina: 1