Hoe linux in een domein krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 09:33
Hallo

Ik heb hier een pc met daarop windows server 2003 en een andere pc met red hat 9 erop. Ik heb de windows 2003 server geconfigureerd als een DC en zou graag linux ook in het domein willen krijgen.

Ik heb op google al gezocht en hier op deze site ook, maar ik krijg er niets over te vinden althans niet wat ik nodig heb, ik heb gezocht op ´linux in domein windows` en op `Linux join windows domain` maar ik krijg elke keer het omgekeerde resultaat dus dat ik windows in een linux domein kan hangen, maar dat heb ik niet nodig.

Een linkje zou zeer op prijs gesteld worden.

Alvast bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

http://www.google.nl/sear...ndows+domain+in+linux&lr=

volgens mij meer dan genoeg info te vinden....

Senri no michi mo ippo kara

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
Of zoek alleen op samba.org naar dezelfde trefwoorden: Zoeken met google naar 'site:samba.org join windows domain in linux'.

Lijkt me stug dat daar niks bij zit...

Sterker nog, er is een compleet hoofdstuk aan dit gebeuren gewijd in de Samba documentatie:

Chapter 6. Domain Membership.

Op de pagina van de fabrikant kijken naar documentatie is wel het allerminste waar je mee kunt beginnen lijkt me...

Daarom gaat dit topic dan ook dicht; het is namelijk bepaald niet de eerste keer dat je hier op bent gewezen.

[ Voor 53% gewijzigd door Wilke op 21-10-2004 15:36 ]

Dit topic is gesloten.