Ik ben momenteel bezig met een webwinkel voor het stagebedrijf waar ik nu stage loop. Dit bedrijf heeft een database waarop het gehele systeem draait. Klantgegevens, productgegevens, stuklijsten, magazijnvoorraadlijsten etc..etc..
Omdat dit extreem veertrouwelijke informatie is, is er een CGI script ontwikkeld welke met de database communiceerd. Dit script bevat methodes welke gegevens retourneren in een array.
In elke array regel staat php code. In deze phpcode staan arrays..
Volgt iedereen het nog??
Hier een stuk uit de array die ik vanaf het cgi script krijg. (dit is een print_r)
Nu is hetvolgende de bedoeling…
De phpcode welke in de array zit moet ge-eval()-ed worden..
Zodat de array beschikbaar wordt in de code.
Ik heb hetvolgende al geprobeerd:
ik krijg alleen constant dezelfde warning (elke 8 regels)
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 8
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 16
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 24
Iemand een idée hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt, Ron
Omdat dit extreem veertrouwelijke informatie is, is er een CGI script ontwikkeld welke met de database communiceerd. Dit script bevat methodes welke gegevens retourneren in een array.
In elke array regel staat php code. In deze phpcode staan arrays..
Volgt iedereen het nog??
Hier een stuk uit de array die ik vanaf het cgi script krijg. (dit is een print_r)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Array ( [0] => HTTP/1.0 200 OK [1] => Expires: Thu, 01 Jan 1995 01:00:00 GMT [2] => Pragma: no-cache [3] => content-type: text/html [4] => content-length: 7788 [5] => [6] => $orderline[1]="0"; [7] => $orderline[2]="3599"; [8] => $orderline[3]="Instelring 90x120x12.5 SKF U 313"; [9] => $orderline[4]= ""; [10] => $orderline[5]=" "; [11] => $orderline[6]=$orderline[2]; [12] => $orderline[7]=""; [13] => $order[1]=$orderline; [14] => [15] => $orderline[1]="0"; [16] => $orderline[2]="6041"; [17] => $orderline[3]="Kapacitieve sensor Turck BC10-M30-RZ3X"; [18] => $orderline[4]= ""; [19] => $orderline[5]=" "; [20] => $orderline[6]=$orderline[2]; [21] => $orderline[7]=""; [22] => $order[2]=$orderline; [23] => } |
Nu is hetvolgende de bedoeling…
De phpcode welke in de array zit moet ge-eval()-ed worden..
Zodat de array beschikbaar wordt in de code.
Ik heb hetvolgende al geprobeerd:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| <? for ($i= 5; $i < sizeof($result_array)-4; $i++) { if(trim($result_array[$i]) != '') $evaltext .= ($result_array[$i]).""; } ?> |
ik krijg alleen constant dezelfde warning (elke 8 regels)
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 8
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 16
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /www/test.mijnsite.nl/webwinkel_spareparts.php(68) : eval()'d code on line 24
Iemand een idée hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt, Ron
[ Voor 8% gewijzigd door dip op 21-10-2004 15:06 ]
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!