Hoe login script maken???

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 14:54
Hallo,

weet er iemand hoe ik een logon script moet maken zodat de mensen na het inloggen een tekst krijgen van:

Goedemorgen/middag/avond (Afhankelijk van hoe laat het is) welkom op het netwerk van ........

Als iemand weet hoe dit werkt zouden jullie dan aub de tekst die ik in moet voeren willen geven, of een linkje.

Alle hulp is welkom. Alvast bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

Tijntje

Hello?!

Dit kan redelijk simpel met VB script.
Is met google goed te vinden

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Inloggen op wat?

Senri no michi mo ippo kara

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25

BoAC

Memento mori

Dit is toch niet zo moeilijk te vinden via google?
Google met login script windows

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Als je genoegen neemt met gewoon een vaste tekst die mensen zien bij inloggen en we hebben het hier gewoon over inloggen op windows xp ofzo, dan kan je ook gewoon in je local security settings, onder security settings/interactive logon een welkomst tekst en titel instellen.

Senri no michi mo ippo kara

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Terechte vraag maar ik gok even op Windows. Welke Windows versies op client en server is dan de vervolgvaag :P

Inderdaad VBScript: ga [google=vbscript login script] en je bent er :Y)

Als je er niet uit komt: lees eerst Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy, formuleer alvast wat je al wel hebt qua scripting (zie ook de WOS howto's in een van de andere sticky topics) en open een nieuw topic.
Een leesteken is dan trouwens meer dan genoeg ;)
Een volledig script geven lijkt me niet handig of nodig en er zijn al vele handleidingen, tutorials, howto's, hele boeken, etc. te vinden op het Net om alvast een eerste poging te wagen - ook voor wat betreft logica zoals de tijd etc.

Dit topic kan dan ook wel dicht, ga eerst zelf even spelen en vraag dan evt. hulp als je vastloopt. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.