Toon posts:

[MSN] Alternatief MSN gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik zoek een alternatief voor MSN voor het gebruik van video/webcam met bv vrienden in de states. Welke appl. kan nog meer/beter gebruikt worden om een webcam verbinding met iemand anders op te zetten. Kan dat evt ook met meerdere personen/webcams tegelijkertijd? Is daarbij audio ook ondersteund? Hoe goed is de beeld en audio kwaliteit?

Heb je zelf goede ervaringen met een alternatief pakket. Ik hoor het graag.
Wat zijn verder pros en cons?

Bedankt,

Alex

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Flauw: www.nu.nl is een alternatief voor www.msn.nl :+ Maar je doelt op de messenger. Die anderen blijven MSNM gebruiken, of willen die ook over? Anders beperkt het nogal. Gewoon tekstberichten kan "elke" IM wel. Miranda en Trillian zijn twee goeden. Wat de pro's en con's zijn en de precieze mogelijkheden: sla er de respectievelijke websites en wat oude discussies op na mbv. de GoT-search, alles herhalen lijkt me niet handig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Er is ook dMSN.

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Yahoo, daarmee kan het volgens mij ook wel...

Verwijderd

aMSN kun je ook gebruiken

edit: Netmeeting?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 14:59 ]

Verwijderd

Die bestaat niet meer onder de naam dMSN -> Mercury http://www.mercury.to/

Verwijderd

Als je alleen maar wilt cammen, dan zou ik netmeeting gebruiken. Die ondersteunt ook geluid en heeft een mogelijkheid om te chatten.
Pagina: 1