Toon posts:

Compaq laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey...allemaal al vast een gelukkig nieuw jaar ik moet zelf vanavond werken :r maar goed. heb ff een vraagje

Ik heb hier een compaq armada 1580 dt staan en die video kaart is verrot.., soms als ik heb aanzet dan piept ie (je weet wel de traditonele piepjes van de video kaart) maar nu de vraag weet iemand of dat te fixen is. :?

manny thakz...

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand anders een url naar een layout van die dingen :?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
www.compaq.com no shit, er staan komplete handleidingen hoe je em uitelkaar sloopt e.d.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Leuk, maar is een 1500 serie compaq, helaas is (zoals alle notebooks van compaq) alles op mainbord gesoldeerd, kun je dus weinig mee, Kijk ff op compaq.com en voor de user tips en known problems, he hoeft niet altijd meteen de grafische kaart te wezen!

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Kaart zit op mobo. Als machine niet ouder dan 3 jaar (zie s/n), dan nog wel garantie op onderdelen.

• PsYgHo
Niet helemaal waar er zijn versies in de 1500 serie die hebben "maar" 1 jaar garantie!

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

[quoteNiet helemaal waar er zijn versies in de 1500 serie die hebben "maar" 1 jaar garantie!
[/quote]
Oeps, sorry... :( ff niet aan gedacht. Lijkt mij moeilijk (en duur) om buiten de garantie aan een CPQ mobo te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik had al even gekeken op die site van compaq, maarja het was allemaal meer een schema van alles (adress bus enzo) maar ik zal nog eens even kijken.. iig bedankt maar ik vrees het ergste..:'(

• PsYgHo
moeilijk, helemaal niet, werk bij compaq service point (td,reparatie onder gar en buiten gar,alles waar compaq op staat) en je kunt ieder willekeurig compaq gesertificeerde winkel binnestappen en ze helpen je , duur, JA!!! een mainbord van de 1500 serie kost ongeveer 1480 inkoop!, maar geef je je ouwe erbij dan krijg je daar nog 800 voor terug en kost die dus rond 800 piekjes, ex btw, winstmarge en LOON!!!, ongeveer 1,5 uur a 120 per uur.. reken maar uit,.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Jemig zeg dat is toch rete duur!!!.. ongelooflijk 120 uur staat er voor?? dat wordt hem dus niet..:'(

Verwijderd

Topicstarter
http://www5.compaq.com/support/techpubs/technical_reference_guides/prt001a0199.html

dit is een pdf over de 1500 serie en die piepjes 1 lang 2 kort is dus error code 501 en dat betekend dus video adapter failure, voor de rest staat er dus niks bij waar ik wat aan heb..|:( lekker dus :'(

ik maak heb gewoon open en ik zie wel wat er allaam gebeurt, vreemde is dat als ik dat ding ff heen en weer schud dat ie het wel doet :?

• PsYgHo
:) nee staat geen 120 uur voor!, nee 120 gulden per uur!, en gem 1,5 uur werk.. dus dat is 120x1,5= 180 gulden.......

kijk ff voor gar met je sn, kun je dat niuet, geef mij het sn en ik kan exact zien waar je recht op hebt, heb acount bij compaq, en krijg info te zin die jij normaal nooit te zijn krijgt!

Verwijderd

Gewoon toetstenbord er af halen en alle aansluitingen aandrukken helpt meestal al bij de 1500 serie.
Pagina: 1