Ellow peepz,
een zeer vreemd probleem bij mijn navigatie script... Het werkt niet goed...
Ik heb een upload script gemaakt en werkt uitstekend (mijn vorige post...) en ook bij database...
Nu heb ik dan een soort galerij gemaakt om de pagina's te weergeven. De categorieen werken uitstekend maar de galerij niet echt. De plaatjes worden wel weergegeven maar altijd bij de laatste plaatje gaat hij t 2x weergeven.
Dus bijv: ik heb 4 plaatjes... Eerste goed weergegeven, druk ik op volgende 2e ook goed, druk ik op volgende dan zie ik de 4e
... Maar ik kan wel op volgende drukken en dan zie ik opnieuw de 4e plaatje... En dan kan ik niet op volgende drukken, zo hoort t ook...
Dit is het script (een deel, maar dit is het belangrijkste):
Het moet aan de LIMIT liggen, ik snap het niet... Hoe laat ik dan alle plaatjes weergeven?
Niet duidelijk: dan geeft mijn link waarschijnlijk wel duidelijkheid: http://www.fatburnersonline.nl/marcelmolenaars/index.php?cat=2&cat2=3&cat3=10
Iemand een oplossing?
Thnx,
BigBear.
een zeer vreemd probleem bij mijn navigatie script... Het werkt niet goed...
Ik heb een upload script gemaakt en werkt uitstekend (mijn vorige post...) en ook bij database...
Nu heb ik dan een soort galerij gemaakt om de pagina's te weergeven. De categorieen werken uitstekend maar de galerij niet echt. De plaatjes worden wel weergegeven maar altijd bij de laatste plaatje gaat hij t 2x weergeven.
Dus bijv: ik heb 4 plaatjes... Eerste goed weergegeven, druk ik op volgende 2e ook goed, druk ik op volgende dan zie ik de 4e
Dit is het script (een deel, maar dit is het belangrijkste):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
| } else { $bereken = ($_GET['pag'] - 1); $limit1 = (0 + $bereken); $limit2 = (1 + $bereken); $query = "SELECT * FROM bestanden WHERE scat = '" . addslashes($_GET['cat3']) . "' ORDER BY naam ASC LIMIT ".$limit1.",".$limit2.""; $select = mysql_query($query); $result = mysql_num_rows($select); while($obj = mysql_fetch_object($select)){ $bestand = $obj->bestand; $naam = $obj->naam; $datum = $obj->datum; $beschrijving = $obj->beschrijving; } if($_GET['pag'] < $result5){ if($_GET['pag'] > 1){ $pag1 = ($_GET['pag'] - 1); $pag2 = ($_GET['pag'] + 1); $navigatie = "<a href=\"index.php?cat=".$_GET['cat']."&cat2=".$_GET['cat2']."&cat3=".$_GET['cat3']."&pag=".$pag1."\">"; $navigatie .= "<< Vorige</a> • ".stripslashes($naam)." • <a href=\"index.php?cat=".$_GET['cat'].""; $navigatie .= "&cat2=".$_GET['cat2']."&cat3=".$_GET['cat3']."&pag=".$pag2."\">Volgende >></a>"; } else { $pag2 = ($_GET['pag'] + 1); $navigatie = "<< Vorige • ".stripslashes($naam)." • <a href=\"index.php?cat=".$_GET['cat'].""; $navigatie .= "&cat2=".$_GET['cat2']."&cat3=".$_GET['cat3']."&pag=".$pag2."\">Volgende >></a>"; } } elseif($_GET['pag'] == $result5){ $pag1 = ($_GET['pag'] - 1); $navigatie = "<a href=\"index.php?cat=".$_GET['cat']."&cat2=".$_GET['cat2']."&cat3=".$_GET['cat3']."&pag=".$pag1."\">"; $navigatie .= "<< Vorige</a> • ".stripslashes($naam)." • Volgende >>"; } else { } } |
Het moet aan de LIMIT liggen, ik snap het niet... Hoe laat ik dan alle plaatjes weergeven?
Niet duidelijk: dan geeft mijn link waarschijnlijk wel duidelijkheid: http://www.fatburnersonline.nl/marcelmolenaars/index.php?cat=2&cat2=3&cat3=10
Iemand een oplossing?
Thnx,
BigBear.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 14:25 ]