uitgang DVD speler kapot

Pagina: 1
Acties:

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:53
Sinds een poosje heb ik als ik een film wil kijken met Dolby Digital of DTS geluid dat de stemmen heel erg dof waren.

Na een beetje zoeken kwam ik erachter dat de center speaker daar de oorzaak van was (die deed het niet :'( )

Ik dacht bij mezelf: dan zullen de kabeltjes wel losgeraakt zijn, maar deze zaten allemaal nog netjes op hun plaats.
De kabel zelf heb ik ook nog nagekeken en vervangen en deze is dus ook prima in orde.

De speaker zelf is ook niet kapot, want als ik hem als rechtersurround speaker laat fungeren doet ie het prima.

als laatste dat ik kan bedenken is dat de center uitgang kapot is :'( of zie ik iets over het hoofd.

kunnen jullie mij helpen?

ps. ik heb een Pioneer XV-DV303 home cinemaset.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Lijkt me een garantie geval

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Volk
kon dat maar, aangezien de Megapool failliet is en hij al ouder als een jaar is :<

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:10

Elektronicanet

Leds do it!

Check je menu settings eens, misschien staat de center daar wel uit, of staat het volume op z'n zachtst van het Center kanaal.

Nederlander in België

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:42

HeepH

Dope Rapper

rfolkers schreef op 21 oktober 2004 @ 13:19:
[...]

kon dat maar, aangezien de Megapool failliet is en hij al ouder als een jaar is :<
stuur hem rechtstreek terug naar de vestiging van het merk speler ?

http://specs.tweak.to/16495

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

HeefStan schreef op 21 oktober 2004 @ 13:23:
[...]

stuur hem rechtstreek terug naar de vestiging van het merk speler ?
Idd, daarnaast heb je altijd nog je wettelijke garantie. Je kunt in alle redelijkheid aannemen dat zo'n ding niet na een jaar al kapot mag gaan (waarschijnlijk heb je toch al 2 jaar garantie). Dus de fabrikant is verplicht op zijn minst een deel van de kosten te vergoeden.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Volk
deepspace schreef op 21 oktober 2004 @ 13:27:
[...]

Idd, daarnaast heb je altijd nog je wettelijke garantie. Je kunt in alle redelijkheid aannemen dat zo'n ding niet na een jaar al kapot mag gaan (waarschijnlijk heb je toch al 2 jaar garantie). Dus de fabrikant is verplicht op zijn minst een deel van de kosten te vergoeden.
Dan wordt het tijd we even uit gaan zoeken wanneer we dat ding hebben aangeschaft.
Pagina: 1