• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04
Zie ook Poll: Waar gaan we heen

Poll: En op welke dag
Zaterdag
Zondag
Andere dag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=36600&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 14% gewijzigd door SysRq op 15-01-2005 16:44 ]

-

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 10:28

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

* Tukk meld zich en heeft gestemd.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

kijk dat is mooi. die poll.

Verwijderd

Als het op een zaterdag is, zal het voor mij lastig worden om te komen, omdat ik dan in principe altijd werk (en ik altijd lastig vervanging kan regelen). De zondag komt mij vrijwel altijd goed uit.
Nu denk ik dat er meer mensen zijn die alleen op de zondag kunnen/willen. Hetzelfde geld voor de zaterdag. Is het misschien een idee om twee meetings te houden. Dus eentje op de zaterdag en één op de zondag? 't Is misschien niet helemaal sociaal, maar wel een praktische oplossing...

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb wel interesse; ligt echter aan de afstand en kosten of ik ook komen ga. Een retourtje naar midden-Nederland kost toch al snel een euro of 23, en dan nog eventueel entree voor een dierentuin ofzo (reken op 15 euro voor Blijdorp bijvoorbeeld...), wat te eten, enz... Ik zie het wel, als het een dierentuin wordt en de meeting ná 31 januari valt, probeer ik er te zijn :)

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

deze dan maar weer een schopje.
Misschien mikken we te hoog om er een algemene foto meeting van te maken en moeten we gewoon eens beginnen met een paar mensen die echt willen en niet moeilijk doen. Zou leuk zijn natuurlijk een algemene meeting maar aan dit topic te zien is dat erg lastig.
Doe we gewoon een bos/natuur gebied is gratis en dan prikken we een zaterdag want dan kunnen toch de meeste mensen.

Verwijderd

Ik denk dat het anders moet worden georganiseerd. Iemand roept gewoon: Ik ga dan en dan daar en daar foto's maken, wie gaat er mee?
En dan volgen er vanzelf echt geinterreseerden denk ik.

Ik heb het geroepen op DPZ, en we gaan met een handjevol komende zondag schik hebben.

Denk dat hier ook gewoon iemand moet roepen waar hij heen gaat en dan volgen er vast wel wat schaapjes.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

ScSilver heeft gelijk: gewoon een datum + locatie roepen waar je heen gaat, dan kan de rest die eventueel geïnteresseerd is beslissen of men ook gaat of niet :). Wel handig als de 'organisator(s)' of initiator zijn/haar contactgegevens doorgeeft, zodat men elkaar kan vinden, anders wordt het een hopeloze zoektocht naar elkaar ;)

LinkedIn
Instagram

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

klinkt goed ligt wel aan de tijd ik kan eigenlijk alleen sochtends

[ Voor 64% gewijzigd door MantaMania op 25-01-2005 17:34 ]

Pagina: 1 2 Laatste