Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat]Plaatsnaam filter

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik wilde gister even een UTP kabel halen, en nederlander die ik ben wil ik natuurlijk de goedkoopste :P

Maar als je bij UTP kabels kijkt dan heb je een heleboel verschillende natuurlijk.

Is het niet mogelijk dat je gewoon een filter instelt van bv postcode xxxx tot postcode xxxx of een plaatsnaam en dat je dan alleen nog de producten ziet die die winkels hebben? Scheelt een hele tijd zoeken :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 08:05

AcouSE

Swedish Chef

^^^ Goed idee. Het komt best vaak voor dat ik topics in CME zie staan waarin users vragen naar een winkel in de buurt. Verwijzingen naar de pricewatch zouden dan veel beter werken als je in een bepaald gebied kan zoeken.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat is iets wat serieus overwogen wordt voor de volgende versie van de Pricewatch :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Het is nu al mogelijk om te zoeken op plaatsnaam, of een gedeelte van de naam. Dus als je wilt zoeken in de regio moet je even iets meer moeite doen :)
Zoals Wouter Tinus al aangeeft is het iets wat op de feature lijst staat van PW2, dus wie weet komt het uiteindelijk in de nieuwe versie :)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:26

Sherlock

No Shit

Hmm, als ik zoek op Pricewatch 2 dan vind ik niks over eventuele plannen. Heeft iemand er een linkje naar, ik ben wel benieuwd of er al wat over bekend is eigenlijk.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Die plannen zijn pas in de eerste analyse fase. Er is dus nog niets overbekend gemaakt en dat zal nog wel even duren. Afwachten dus. :)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:18

TheBorg

Resistance is futile.

Aan de hand van postcode kun je ook de afstand tussen plaatsen berekenen en bijv. een radius instellen: "Zoek binnen een afstand van 25km van mijn woonplaats.". :)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:26

Sherlock

No Shit

Longbeard schreef op 21 oktober 2004 @ 16:24:
Die plannen zijn pas in de eerste analyse fase. Er is dus nog niets overbekend gemaakt en dat zal nog wel even duren. Afwachten dus. :)
Ah, bedankt. Vandaar dat ik er nog niks over gevonden heb :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Pagina: 1