Toon posts:

Logitech i-touch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie heeft er ook een logitech I-touch en kan mij helpen. Sinds gisteren weigert mijn muis.
Ik denk dat het met de communicatie tussen de ontvanger en mijn muis te maken heeft. Mijn toetsenbord funcioneert wel goed.

Verwijderd

- er zitten een knop op om het signaal op een ander kanaal :? te sturen, check dat eens.

- batterij op? :)

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:45
(Er zit een knop op de onderkant van je muis!)

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

De muis is veel gevoeliger dan het toetsenbord wat betreft de kwaliteit van de communicatie. Je toetsenbord reageert wel en je muis niet of af en toe? Dan moet je je ontvanger weghalen bij storingsbronnen (trafo's, voedingen, speakers, monitor, scanner, etc...). Ook moet je de afstand niet te groot maken tussen zender en ontvanger.

Dit is allemaal relatief. Mijn muis werkt vanuit de woonkamer op de slaapkamer van mijn huisgenoot, maar op mijn slaapkamer zelf mag ik niet meer dan een meter d'r tussen hebben.

Ook de batterij kan op zijn, maar dat geeft hij zelf aan. Ik denk niet dat dat het geval is nu.

Tip: PS/2 kun je NIET hotswappen. Meestal gaat het goed, maar je draadloze muis zal pas werken bij een volledige reboot, wanneer je hem opnieuw aansluit.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij heeft het altijd goed gedaan tot hij er ineens mee stopte. Ik heb niks aan de plaatsing en/of ruimte gedaan.
Ik heb ook al de batterijen vervangen, maar dat was niet het probleem. Ook al plak ik die muis bijna op die ontvanger, dan zelfs niet !!

Verwijderd

Probleem heb ik ook gehad. Hij deed het toen noig wel als hij 10cm van de zender lag.
Er stond een DECT telefoon naast. Nadat ik deze heb weggehaald lijkt het probleem verholpen.
Het is bij die muizen ECHT belangrijk dat de zenders ver van electrische apparaten staan.
Pagina: 1