Als frequent GoT-poster valt het me op dat het gebruik van de [norm][quote][/norm]-tag op de frontpage iets anders werkt dan op GoT. Op GoT volgt na de sluitende tag een horizontale lijn en eindigt de inspringing waardoor het einde van de quote goed zichtaar is. In je reaktie kun je dus direkt na de tag je antwoord typen, een Enter tussendoor levert alleen maar overbodige lege ruimten op.
Zoniet op de frontpage. De [norm][quote][/norm]-tag heeft daar slechts tot resultaat dat de tekst in licht-grijs wordt afgedrukt. Dat betekent dat je na de sluitende tag in ieder geval 1 maar liever 2 keer op enter moet drukken om een beetje een duidelijk bericht achter te laten.
Is het een goed idee om bij de volgende update het gedrag van de [norm][quote][/norm]-tag iest aan te passen? Bijvoorbeeld door naast het grijs kleuren ook een lege regel toe te voegen of een andere maatregel die de gequote tekst duidelijker onderscheidt van de rest van het bericht.
Edit: Zo, en nu ga ik eens uitzoeken hoe dat ook alweer zit met die NORM-tag.
Zoniet op de frontpage. De [norm][quote][/norm]-tag heeft daar slechts tot resultaat dat de tekst in licht-grijs wordt afgedrukt. Dat betekent dat je na de sluitende tag in ieder geval 1 maar liever 2 keer op enter moet drukken om een beetje een duidelijk bericht achter te laten.
Is het een goed idee om bij de volgende update het gedrag van de [norm][quote][/norm]-tag iest aan te passen? Bijvoorbeeld door naast het grijs kleuren ook een lege regel toe te voegen of een andere maatregel die de gequote tekst duidelijker onderscheidt van de rest van het bericht.
Edit: Zo, en nu ga ik eens uitzoeken hoe dat ook alweer zit met die NORM-tag.
[ Voor 5% gewijzigd door Jazzy op 21-10-2004 12:06 ]