nieuws: Onzichtbare signature printer verraadt afkomst document
Lijkt erop dat iemand massaal met "gemodereerd" strooit
Lijkt erop dat iemand massaal met "gemodereerd" strooit
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Verwijderd
Als je ze niet leest, dan kun je ze ook niet modererenJeroenB schreef op 21 oktober 2004 @ 16:59:
Ik loop overigens doorgaans flink met "gemodereerd" te strooien, aangezien het voor veel middelmatige reacties die net gestart zijn en op 0 of 1 staan meestal gewoon de beste score is (als iemand al op 0 start dan doet'ie dan meestal met reden, ook al lees ik ze natuurlijk wel om te zien of het ook dan van toepassing is).
Als je vrij laat bent, is er al redelijk wat gemod, en zal jou '0' score weinig meer aantikken. Ook zullen er dan minder tot geen modders meer langs komen die die reacties scheef kunnen trekken. In dat op zicht is mijn mening, spaar je modpunten voor de echte probleemdraadjes, daar heeft iedereen meer aan.Ook als je vrij laat bij een thread komt die al uitgebreid gemodereerd is, dan is het vaak ook de beste optie om veel mensen een extra gemodereerd te geven.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq