Toon posts:

[moderatie] Onzichtbare signature printer...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Onzichtbare signature printer verraadt afkomst document

Lijkt erop dat iemand massaal met "gemodereerd" strooit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

botoo

💀 too old to die young

Valt erg mee Floppus, is geen one-man-only actie, maar als je er verkeerde moderaties in ziet dan horen we dat graag natuurlijk (met bijbehorend urreltje) :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is er net met zijn fietsje en schaaf doorheen gereden

Er waren veel mismodde moderaties mijn inziens.
Maar nu ik er doorheen gegaan ben.... :+ ;)

Denk dat er nog veel reacties 'grappig' gemod zullen worden, terwijl het eigenlijk gewoon dubbelposts zijn. Er wordt namelijk nogal wat hetzelfde geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-10 21:03
Ik loop overigens doorgaans flink met "gemodereerd" te strooien, aangezien het voor veel middelmatige reacties die net gestart zijn en op 0 of 1 staan meestal gewoon de beste score is (als iemand al op 0 start dan doet'ie dan meestal met reden, ook al lees ik ze natuurlijk wel om te zien of het ook dan van toepassing is).

Ook als je vrij laat bij een thread komt die al uitgebreid gemodereerd is, dan is het vaak ook de beste optie om veel mensen een extra gemodereerd te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op 21 oktober 2004 @ 16:59:
Ik loop overigens doorgaans flink met "gemodereerd" te strooien, aangezien het voor veel middelmatige reacties die net gestart zijn en op 0 of 1 staan meestal gewoon de beste score is (als iemand al op 0 start dan doet'ie dan meestal met reden, ook al lees ik ze natuurlijk wel om te zien of het ook dan van toepassing is).
Als je ze niet leest, dan kun je ze ook niet modereren :+
de 'gemodereerd' tag en score is inderdaad een mooie score om een reactie vast te zetten op de score waar hij op staat. Het enigste nadeel is, dat als andere mensen een andere score dan jou vinden, zij wat moeilijker de score kunnen veranderen. Dit geld zeker als er vaak op een reactie gemod wordt!!
Het is ook geen crime om 'gemodereerd' te modden hoor, zeker niet, liever een keer vaker gemodereerd en dan dus naar jou inziens goed modden, dan allemaal trollen of omhoog gooien wat nergens op slaat.
Ook als je vrij laat bij een thread komt die al uitgebreid gemodereerd is, dan is het vaak ook de beste optie om veel mensen een extra gemodereerd te geven.
Als je vrij laat bent, is er al redelijk wat gemod, en zal jou '0' score weinig meer aantikken. Ook zullen er dan minder tot geen modders meer langs komen die die reacties scheef kunnen trekken. In dat op zicht is mijn mening, spaar je modpunten voor de echte probleemdraadjes, daar heeft iedereen meer aan.

Maja, das mijn mening he :Y)