Toon posts:

Power DVD --> geluid weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een image van de dvd Troy op mijn computer staan. Gistermiddag heb ik hem gewoon kunnen kijken, met geluid. Ik heb hem toen op pauze gezet omdat ik ging eten, toen ik terug kwam had ik geen geluid meer. OS: XP SP2
Snapt iemand dit?

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Misschien wel een geweldig idee om de ORGINELE DVD te kopen!

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft hier gezegd dat ik illegaal bezig ben? het kan ook een image van een dvd van mezelf zijn, als reserve, en dan is het toch wel fijn om er geluid bij te hebben

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Misschien moet je wat meer info geven wat je allemaal al geprobeerd hebt enzo.
Nu kan ik namelijk gaan beginnen met:

Staan je boxen nog aan?

Snapt u. :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor wel gewoon muziek (mp3), en als ik dan niets verander aan de audio, speelt power dvd wel de film af, maar geen audio

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 11:54 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De PowerDVD trail heeft sowieso toch maar een beperkt aantal minuten geluid? Je gebruikt de volledig gekochte versie?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al ruim een uur gekeken, maar toen wilde ik wat gaan eten.
ik had hem op pauze gezet, de schermbeveiliging werd aangezet en toen ik terugkwam, werd er geen geluid meer afgespeeld.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Staat hij toevallig op mute :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Uhm ja. Maar is dit nou nog een probleem?

- Is het de trial? (zie Datadier :P )
- Reboot anders gewoon je PC. (dan moet het toch wel werken?)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
mijn geluid staat niet op mute (ik kan via creative mediasource wel hoorbare muziek afspelen). het is ook niet de trialversie van powerdvd en rebooten heb ik vanochtend al gedaan, maar het geluid is er nog steeds niet

edit: het ligt aan het programma, andere bestanden speelt het programma ook niet met geluid af

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 12:04 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 12:02:
mijn geluid staat niet op mute (ik kan via creative mediasource wel hoorbare muziek afspelen). het is ook niet de trialversie van powerdvd en rebooten heb ik vanochtend al gedaan, maar het geluid is er nog steeds niet

edit: het ligt aan het programma, andere bestanden speelt het programma ook niet met geluid af
Check je PowerDVD instellingen dan ff allemaal of reinstall die hap... tjsa.. :)

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Argh, lees wat er boven staat... (non flame intended ;))

Er wordt heel veel keer gevraagd waarmee je je "image" mee afspeelt.
Het is inderdaad waar dat de trial versie van powerdvd een x aantal minuten geeft om je de sensatie te geven wat je ervan kan verwachten, dus reageert iedereen daarop.

Zeg dus wat voor programma je gebruikt en of je het ook hebt met bijvoorbeeld windows media player of windvd of bsplayer.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
druk tijdens het afspelen een paar keer op + voor volume

Je weet nooit...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Pagina: 1