[Advies gevraagd] Monitor in ruilen voor Tatung 19"

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 11:47
Ik kan mijn huidige 17" no-name monitor inruilen voor een tatung cz9rt 19" met bijbetaling van 40 euro.

Ik ken alleen het merk tatung niet, schiet ik hier wat mee op of kan ik beter ff wachten en een nieuwe iiyama LS902UT Vision Master 1451 19" aanschaffen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Tatung ken ik wel. Ik heb het idee dat het een budgetmerk is. Ik zou doorsparen voor die paar tientjes extra :)

Ik zou niet een IIyama nemen, maar liever dat dan een Tatung.

Maar wellicht zijn er mensen die hele goede ervaring hebben met Tatung en mij de mond snoeren... ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 11:47
Waar gaat jou persoonlijke voorkeur naar uit als ik vragen mag?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:47

Nik

No-name of elcheapo dingen zijn niet per definitie slecht. Ik heb een 17" Highscreen (huismerk van Vobis, voor de kenners), monitor, en die doet nu toch al flink wat jaren trouwe dienst. Mooi beeld, nooit problemen, geweldig ding, voor maar een paar luttele euro's.

Kijk eens of je die monitor mag testen, en maak dan je keuze of jij het waard vind, die 40 euro :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje nutteloos topic op deze manier. Jij bent de enige die kan bepalen of je al een andere monitor wilt en of je het die 40 euro waard vind. Ga dus inderdaad de monitor eens werkend bekijken en maak dan je keuze :)

Dit topic is gesloten.