[Word97]Openen files duurt lang

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:39

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ok,

de situatie:

3 werkstations zijn overgenomen van een ander bedrijf. Ze zijn opnieuw geinstalleerd door systeembeheer hier. Helaas zijn er 2000+ documenten die toentertijd gemaakt zijn in word die nu niet meer willen openen.

Ik vermoed dat de documenten verwijzen naar een sjabloon directory die nu (uiteraard) niet meer bestaat. Dit resulteerd in een timeout van 5min. Is er een manier om alle (niet lokale) paths in een document te omzeilen?

Oude situatie:

Office 97 EN

nu:

Office 97 NL

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-08 16:17

McMiGHtY

- burp -

Zoek op technet naar Opportunistic Locking. Het zijn in principe 2 registry settings die je moet aanpassen, waarna bijna alles weer werk, denk ik.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik heb de registry aangepast maar het helpt helaas niets. office loopt gewoon oneindig door :(

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11-2025
Je kan ze altijd in Notpad openen of in WordPad.
Vervolgens zo documenten overzetten naar Word en dan ben je als het goed is klaar.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wincenty schreef op 21 oktober 2004 @ 15:49:
Je kan ze altijd in Notpad openen of in WordPad.
Vervolgens zo documenten overzetten naar Word en dan ben je als het goed is klaar.
Wimo. schreef op 21 oktober 2004 @ 08:27:
[...]
3 werkstations zijn overgenomen van een ander bedrijf. Ze zijn opnieuw geinstalleerd door systeembeheer hier. Helaas zijn er 2000+ documenten die toentertijd gemaakt zijn in word die nu niet meer willen openen.
[...]
Dat zou echt een leuke fulltime job opleveren... :Y)

-- == Alta Alatis Patent == --

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
CoRrRan schreef op 21 oktober 2004 @ 16:31:
[...]

[...]
Dat zou echt een leuke fulltime job opleveren... :Y)
Precies ;) Al heb ik volgende week wel een stagiaire })

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb er met het zelfde probleem eigelijk gezeten bij 0ffice 2000.
Maar toen in de tijd had ik gezegt tegen gebruikers dat ze zelf dat moesten doen.
Het werkte perfect....

Het ging om documenten welke niet geprint konden worden met samenwerking van canon printers onder xp.

Gellukig hoefde ik dus het zelf niet te doen :) hihihi

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik heb ondertussen de link gevonden:

hij staat onder extra\sjablonen en toepassingen waarin hij dus verwijst naar \\server\enz\enz die nu dus niet meer bestaat. Zodra ik de netwerkkabel uit de pc haal start hij dus wel snel op omdat ie de server niet ziet. Zodra de kabel erin gaat blijft ie maar zoeken ... is er een tooltje om dit te blokkeren?
Pagina: 1