Toon posts:

[Thunderbird] Sending password did not succeed. Server mail.

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag thunderbird gedownload en geinstalleerd... account instellingen gedaan, maar ik blijf steeds de foutmelding krijgen:

Sending password did not succeed. Mail server mail.home.nl responded: invalid user name or password.

Hiervoor heb ik outlook gebruikt en daar had ik nooit deze problemen mee... en via webmail van @home kan ik gewoon inloggen.

bij pop en smtp heb ik mail.home.nl ingevuld en bij account name: myaccount@home.nl

ik heb ook al geprobeert om het @ teken voor het % teken te wijzigen (had ik ergens gelezen) maar werkte ook niet.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe???

b.v.d.

Alex

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Misschien gewoon ff "@home.nl" weglaten zoals ook uitgelegd op de @Home site?

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Postman schreef op 21 oktober 2004 @ 01:33:
Misschien gewoon ff "@home.nl" weglaten zoals ook uitgelegd op de @Home site?
Even ter volledigheid: er wordt bedoeld om als username het deel van @home.nl weg te laten.

Accountname mag je helemaal zelf kiezen, maakt geen moer uit wat je daar invult, het is alleen voor jezelf handig dat je er iets van @home mail ofzo van maakt.
Zie je het verschil als je meerdere accounts hebt :P

De link van @home is dan weliswaar voor Outlook Express maar dit werkt ook prima voor Mozilla Thunderbird, die gewoon opvolgen dus.
Mocht het nog niet werken, kijk dan ook even naar eventuele storingsmeldingen van @home. Ik merk dat er de afgelopen tijd nogal wat rammelt aan de nieuwsservers en de mailservers.

Verwijderd

Topicstarter
thnx.... voor de berichten....

het was nog ff puzzelen voordat ik in de gaten had waar ik precies @home weg moest laten maar het is gelukt.....

Maar in mijn boekjes e.d. die ik van @home heb gekregen moest ik overal dat @home weg laten behalve bij het ophalen van Email... en outlook begint ook onmiddelijk te miepen op het moment dat er geen @home achterstaat.

nogmaals bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van lezen dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.