Of het een hardware probleem is of een Windows probleem, dat weet zelfs de helpdesk niet. Maar vanaf het moment dat ik deze RAID/UltraATA133 kaart heb geplaatst gaat echt alles mis: XP gaat zo traag als een XT computer, geheugenruimte wordt niet meer vrijgemaakt...kortom: er valt niet mee te werken
Heb alle suggesties al geprobeerd, maar mijn aangekoppelde CDROM spelers werken gewoon niet. Ik dacht de oplossing te hebben (uitzetten PnP OS is BIOS) maar dat bleek van korte duur. Master, slave configs, schone XP install
Zoalng er geen apparaten aangekoppeld zijn draait de driver/kaart prima. Maar dat is nu net niet waar ik 'm voor heb.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Enkele gegevens:
ASUS P4S800D (SiS)
XP SP2
CDROMspelers: OEM 50x & CDROMSONY_CD-RW__CRX160E
Tot XP gaat alles goed, daarna is zelfs de RAID driver niet meer te verwijderen zonder eerst de boel grondig los te koppelen.
PS: De helpdesk van Qtec staat ook al enige tijd voor een raadsel. Een RMA zou nog kunnen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de driver gewoon niet goed is.
.
Heb alle suggesties al geprobeerd, maar mijn aangekoppelde CDROM spelers werken gewoon niet. Ik dacht de oplossing te hebben (uitzetten PnP OS is BIOS) maar dat bleek van korte duur. Master, slave configs, schone XP install
Zoalng er geen apparaten aangekoppeld zijn draait de driver/kaart prima. Maar dat is nu net niet waar ik 'm voor heb.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Enkele gegevens:
ASUS P4S800D (SiS)
XP SP2
CDROMspelers: OEM 50x & CDROMSONY_CD-RW__CRX160E
Tot XP gaat alles goed, daarna is zelfs de RAID driver niet meer te verwijderen zonder eerst de boel grondig los te koppelen.
PS: De helpdesk van Qtec staat ook al enige tijd voor een raadsel. Een RMA zou nog kunnen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de driver gewoon niet goed is.
.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 00:57 ]