Toon posts:

Qtec RAID 340R: Windows volledig in de war

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of het een hardware probleem is of een Windows probleem, dat weet zelfs de helpdesk niet. Maar vanaf het moment dat ik deze RAID/UltraATA133 kaart heb geplaatst gaat echt alles mis: XP gaat zo traag als een XT computer, geheugenruimte wordt niet meer vrijgemaakt...kortom: er valt niet mee te werken

Heb alle suggesties al geprobeerd, maar mijn aangekoppelde CDROM spelers werken gewoon niet. Ik dacht de oplossing te hebben (uitzetten PnP OS is BIOS) maar dat bleek van korte duur. Master, slave configs, schone XP install

Zoalng er geen apparaten aangekoppeld zijn draait de driver/kaart prima. Maar dat is nu net niet waar ik 'm voor heb.

Zijn er mensen met dezelfde ervaring?

Enkele gegevens:
ASUS P4S800D (SiS)
XP SP2
CDROMspelers: OEM 50x & CDROMSONY_CD-RW__CRX160E

Tot XP gaat alles goed, daarna is zelfs de RAID driver niet meer te verwijderen zonder eerst de boel grondig los te koppelen.

PS: De helpdesk van Qtec staat ook al enige tijd voor een raadsel. Een RMA zou nog kunnen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de driver gewoon niet goed is.

.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 00:57 ]

Verwijderd

heey,

ik weet het niet cker maar volgens mij kan je alleen hd's aansluiten op die raid kaart ik zeg nogmaals ik weet niet cker of het zo is.

ik kwam je topic tegen terwijl ik op zoek was naar mijn probleem als ik die raid kaart er in hang blijft mijn pc hangen bij het booten.

ik heb een a7n8x-e deluxe met een 2200 xp
1x 120 GB
2x 40 GB
1x 80 GB

succes er mee