[BT]Microsoft optical desktop elite for bluetooth 2.0

Pagina: 1
Acties:

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:29

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Gisteren heb ik het laatste nieuwe set van microsoft gekregen en het gelijk ook geinstalleerd. Omdat ik SP2 al had geinstalleerd was in eerste instantie het installeren van de drivers niet nodig omdat ze meteen werkten.

Na een paar uur werken merkte ik dat ze muis af en toe hakkelt en ook dat het toetsenbord rare keuren vertoont(het leek alsof iemand erop was aan het rammen terwijl ik ook bezig was). Daardoor had ik het idee om de bijgeleverde drivers maar te installeren. Dat dus gedaan maar toen vond ik mijn toetsenbord wel maar kon ik geen connectie maken terwijl de muis wel gewoon werkte.

Na lang heen en weer proberen onder andere door de knop op het toetsenbord heb ik maar opgegeven tot vandaag. Vandaag heb ik nog een aantal malen geprobeerd maar steeds zelfde -> hij vind hem wel maar kan geen connectie maken. Toen heb ik windows sp2 tot 2 keer toe opnieuw geinstalleerd omdat ik d8 dat het misschien daaraan lag en toch bleek het daar ook niet aan te liggen. Omdat ik dacht dat het misschien sp2 was wat het probleem veroorzaakte heb ik nogmaals windows opnieuw geinstalled maar dan maar met sp1. Daar bleek de hele software en niks te werken aangezien de software alleen sp2 compatible is.

Na nogmaals diverse dingen geprobeerd te hebben o.a. dit en 3 support links van microsoft ben ik enigzins radeloos over wat ik nog kan doen hieraan of dat het toetsenbord nu al kapot is.

Mijn hardware is
Mobile 2600+
asus a7n8x-e deluxe met wifi
creative audigy 2 platinum
nvidia fx5900

alle installaties zijn geprobeerd met en zonder enige drivers van de hardware.

edit:

de batterijen zijn al meerdere malen vervangen door nieuwe en oplaadbare.

[ Voor 3% gewijzigd door Yagermeister op 21-10-2004 00:12 ]

-Te huur