Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
5 megapixels from Samsung, Korea only
20 Oct, 2004

Samsung introduced the 5 megapixel camera phone SCH-S250. Maybe the most important thing about this phone except all the megapixels is that it will be available in Korea only. We can only hope that there will be a version for the worldwide market. We don't expect this to happen very soon, because the Samsung SPH-2300, announced in July, still has no European version.

The new high resolution model SCH-S250 is expected to hit the market (Korea only) next week and the expected price is around $875 (USD). The phone will be equipped with the world's highest class LCD, featuring True Color (16.7 million colors) and QVGA(320x240 pixels) resolution. The new camera will require a lot of storage for these big 5 megapixel images - there will be 92 MB of internal memory and RS-MMC memory card slot. Other advanced functions of the device include MP3 player, QVGA video recording and TV out. :9 :D

"With this phone, we finally outpaced our rivals in Japan over vigorous competition in pixel counts", said Samsung executive vice president Cho Byung-duck, who is in charge of the firm's cell phone research. Samsung introduced its first mega-pixel phone in October last year, about five months later than its Japanese competitors, Sharp and Mitsubishi Electric. Samsung started to develop the high-resolution phone early last year by forging a partnership with Pentax, which helped produce 5 megapixel camera modules.
Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/newsimg/04oct_5mp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/newsimg/04oct_5mp_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/newsimg/04oct_5mp_2.jpg

helaas komt ie alleen in korea uit, maar wilde hem jullie niet onthouden :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En nu nog een goeie lens, dan kunnen we de digicam ook weggooien.....

Achja,.... Eigenlijk is dit natuurlijk gewoon een digicam met telefoon functies :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Eerste review (van de foto functionaliteit) staat hier:

http://www.mobile-review....sung-s250-camera-en.shtml

De foto's zien er goed uit (wel iets ruis)...

Verwijderd

Dit is wel oud nieuws ;)

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Erg oud berichtje, maar de telefoon is nog steeds niet uitgebracht in NL, vandaar het schopje.

Is er onderhand al iemand die nog wat meer over deze phone weet. Ik wil me graag begeven in de wonderen van de 5mpix wereld. Ben benieuwd of er nog wat bekend is...bv een releasedatum, aanpassing van de specs, vergelijkingen met andere mogelijke 5mpix phones.
Het blijft erg vet, dat schuifsysteem.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Hier in Nederland komt de Samsung P860, het evenbeeld van de S250, dus ook met 5 MP camera uit in het 4e kwartaal van 2005 volgens NieuweMobiel.nl
http://www.newmobile.nl/index.php?Toestel_code=11a743b

[ Voor 17% gewijzigd door schraagen op 07-09-2005 19:46 ]

• Ornathon

Ornathon

schraagen schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:45:
Hier in Nederland komt de Samsung P860, het evenbeeld van de S250, dus ook met 5 MP camera uit in het 4e kwartaal van 2005 volgens NieuweMobiel.nl
http://www.newmobile.nl/index.php?Toestel_code=11a743b
Goed nieuws, hopelijk komtie dan ook echt uit. En niet zoals toendertijd met de Siemens SX1, uitstel uitstel en uitstel. Maar zal wel meevallen, lijkt me dat ie al goed getest is. Volgens mij zelfs al uit in UK en USA. Europa moet weer eens wachten :(

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Kan je er ook mee bellen??
Of zouden die bel knopjes er voor de sier op zitten??

• Ornathon

Ornathon

laten we hopen van wel ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Eigenlijk kan je het bij deze Samsung beter andersom zien. Dit is een camera met GSM functies.

In een volgende Samsung (kan even niet op het type komen) is het nog duidelijker dat het een digicam is met telefoonfuncties.... Al vraag ik mij af of dat zal aanslaan bij mensen :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ornathon

Ornathon

Het zou best wel kunnen aanslaan, ik loop er iig van de kwijlen. Wil dan wel goeie organise, camera en belfuncties hebben. Ik maak bijna meer foto's met mijn huidige tellie dan dat ik ermee bel, vandaar mijn interesse in die phone :P:P

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48

Infinchible

Woef!

Oh man! Ik zit hier nu al meer dan een half jaar naar uit te kijken, wist al nooit of hij nog in Nederland uit zou komen.
Heb hem toen ooit een keer gezien op een website, maar wist ook niet dat zijn koreaanse tegenhanger er al was. Ik zag hem dit weekend toevallig weer in de 'playboy' bij mijn vriendin thuis. :P
De foto's van de review site zien er opzich best netjes uit, als het lekker weer is. Beter dan die van mij nu op de Samsung E700. Gelukkig kan ik begin Januari al een nieuw abonnement regelen, dus hopen dat hij dan al uit is, en onderhand ook voor €0,00 de deur uitgaat.
Echt een héle verbetering dat je nu eindelijk geheugenkaarten in de samsung kan doen, vrienden van me hebben de D500 en E730, maar die geheugenkaarten zijn daar echt een heel groot gemis bij, wil je mp3's, filmpjes en foto's een beetje normaal kunnen meedragen!
Echt toppie van Samsung dit!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48

Infinchible

Woef!

Kickje,

Ik heb even nagevraagd bij de phonehouse en de Belcompany, maar die weten nog van helemaal niks. Ze hebben zelfs nog nooit van de Samsung P860 gehoord, en dit terwijl het 4e kwartaal al begonnen is?
Weet iemand hier iets meer van, en heel misschien een datum?

Verwijderd

Nu bijna een jaar later is het toestel nog steeds niet in Europa uitgekomen. Ik heb dit toestel gister wel in Beverwijjk gezien. Toestel werdt aangeboden zonder lader, datakabel, software of wat dan ook. Er zit ook nog een password op het toestel. Dus ik het toestel kopen.

Weet iemand waar ik software een datakabel en een lader voor dit toestel kan vinden?
Pagina: 1