Hey tweakers, na ik een misschien wel heel bizar probleem.
Ik heb sinds vandaag een sound blaster audigy in mijn computer nu had ik een wel erg raar probleem het geluid van mijn audigy viel op bepaalde momenten plots uit... ja klinkt niet echt raar he? nou de reden is wel bizar.
indien ik in mijn "zij"kamertje het licht aan doe valt het geluid van mijn audigy even weg (een seconde) (het licht zit op een heeeel ander stopkontakt)
doe ik de monitor (17'') van mijn pc aan.. valt het geluid even weg
maaaar
doe ik mijn (21'') monitor aan is er weer helemaal geen probleem
en zelfs indien er ergens in het huis iets aangeschakeld word lijkt mijn audigy even uit te vallen.... (ja nu is het wel anders he)
nou kan ik natuurlijk niet mijn computer op een geaard stopkontakt aansluiten want die zitten hier alleen in de keuken en is de keuken een verdieping en een stukkie verder van mijn trap verwijderd...
wat pc specs:
pentium 2.4 ghz (zonder HT)
Gigabyte 8iexp (ver 1.1) mobo
Ati radeon 9700 PRO
80 GB maxtor ata133
200gb maxtor ata133
Nec 3500 dvd brander
LG (nog iets) cd brander)
2 case fans + 1 blauwe kleine tube
370W TOP-370P4 voeding van topower
heeft iemand een oplossing hiervoor? of dit probleem wel eens eerder gehad? heb gezocht maar nog niet dit bizare probleem gevonden
Ik heb sinds vandaag een sound blaster audigy in mijn computer nu had ik een wel erg raar probleem het geluid van mijn audigy viel op bepaalde momenten plots uit... ja klinkt niet echt raar he? nou de reden is wel bizar.
indien ik in mijn "zij"kamertje het licht aan doe valt het geluid van mijn audigy even weg (een seconde) (het licht zit op een heeeel ander stopkontakt)
doe ik de monitor (17'') van mijn pc aan.. valt het geluid even weg
maaaar
doe ik mijn (21'') monitor aan is er weer helemaal geen probleem
en zelfs indien er ergens in het huis iets aangeschakeld word lijkt mijn audigy even uit te vallen.... (ja nu is het wel anders he)
nou kan ik natuurlijk niet mijn computer op een geaard stopkontakt aansluiten want die zitten hier alleen in de keuken en is de keuken een verdieping en een stukkie verder van mijn trap verwijderd...
wat pc specs:
pentium 2.4 ghz (zonder HT)
Gigabyte 8iexp (ver 1.1) mobo
Ati radeon 9700 PRO
80 GB maxtor ata133
200gb maxtor ata133
Nec 3500 dvd brander
LG (nog iets) cd brander)
2 case fans + 1 blauwe kleine tube
370W TOP-370P4 voeding van topower
heeft iemand een oplossing hiervoor? of dit probleem wel eens eerder gehad? heb gezocht maar nog niet dit bizare probleem gevonden