Toon posts:

Mixprogramma voor Mandrake

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Na veel gezweet en geploeter eindelijk Mandrake 10.0 aan het draaien

Nu ben ik op zoek naar een programma zoals bijvoorbeeld BPM studio.
Is er iemand die ook zo iets gebruikt of weet waar ik het kan vinden

Alvast bedankt

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Je wilt nu dat wij gaan uitpluizen wat BPM studio is? 't klinkt als de slechte titel van een 'maak je eigen house-herrie in 10 muiskliks' :P.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

ik ken bpm studio ook niet, maar aan de naam te horen heb je vast wel wat aan dit topic: [rml][ Linux] Cubase-alternatief[/rml]/

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
ajvdvegt: dat is het zeker niet, maar je hebt gelijk dat topicstarter dat wel even mag toelichten. Verder zijn sites als Freshmeat er specifiek voor bedoeld om dit soort vragen te beantwoorden (met een beetje zoeken). Er staan ook zeker al topics over in NOS, de meest recente die ik zo snel kon vinden was deze: DJ Studio voor Linux

Even de search gebruiken kan dus ook geen kwaad (gezocht op trefwoord 'BPM studio' in NOS - dat lijkt me niet zo moeilijk om zelf te bedenken)

Verwijderd

Topicstarter
Bdankt jullie hebben me toch aardig op weg geholpen

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 08:45

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:15:
Hallo Allemaal,

Na veel gezweet en geploeter eindelijk Mandrake 10.0 aan het draaien

Nu ben ik op zoek naar een programma zoals bijvoorbeeld BPM studio.
Is er iemand die ook zo iets gebruikt of weet waar ik het kan vinden

Alvast bedankt
Ik zelf gebruik Traktor DJ Studio onder Windows voor het mixen van mp3's. En heb al verschillende linux tegenhangers geprobeerd maar er is geen een op dit moment wat zich kan meten met Traktor.
Denk dat het ook heel moeilijk word om een vervanger voor BPM te vinden. Mocht het je toch lukken, misschien heb ik wel een pakket over het hoofd gezien :+ dan laat aub weten :>

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Pagina: 1