Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:43
Zo mijn t-mobile abbonement is bijna afgelopen en dat kan ik weer verlengen. Ik heb zojuist een aanbieding binnen gekregen van t-mobile met de volgende aanbiedingen.

ik twijfel tussen de volgende type's

Nokia 6230 59,00 euro

Nokia 5140 29,00 euro

Sharp TM100 39,00 euro

Motorola E398 29,00 euro

Sony Ericsson T630 GRATIS

Ik wil op mijn toestel eigenlijk Blue-tooth hebben omdat dat me gewoon leuk lijkt, dus dan valt de Nokia 5140 en de Sharp TM100 eigenlijk al af, of er moeten zulke goede argumenten komen om toch voor deze te kiezen :o

b]Poll: Welke mobiele telefoon[/b]
Nokia 6230 59,00 euro
Nokia 5140 29,00 euro
Sharp TM100 39,00 euro
Motorola E398 29,00 euro
Sony Ericsson T630 GRATIS
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=22407&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Hopelijk hebben jullie goede argumenten om voor een bepaalt toestel te kiezen en als je stemt vertel er dan ook bij waarom en ook waarom niet die andere.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

De 6230. Die heeft de meeste functies. Ik hoor er ook erg goede dingen over.
De Motorola E398 is een goede tweede.

Maar ik geloof niet dat zo'n topic toegestaan is op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
MPmad schreef op 20 oktober 2004 @ 23:13:
De 6230. Die heeft de meeste functies. Ik hoor er ook erg goede dingen over.
De Motorola E398 is een goede tweede.

Maar ik geloof niet dat zo'n topic toegestaan is op GoT :)
Waarom is het niet toegestaan ?
ik heb de faq gelezen en daar staat in dat je zo iets mag starten als je van te voren je huiswerk maar hebt gedaan.
Nou heb ik het al tot een paar GSM weten te beperken.

Maar welke functie's heeft de 6230 meer als de T630 behalve de FM-radio want die weet ik toevallig

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat staat toch allemaal overzichtelijk op nieuwemobiel.nl?
Je linkt er zelfs naartoe :)

Verder is er via de search veel informatie te vinden. En www.mobile-review.com is een goede site voor telefoonreviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:15
Al eens gekeken naar de Sony Ericsson K700i? ;)
Kan op het cardslot na, goed concurreren tegen die Neukia >:) (Die iedereen overigens wilt hebben, krijg je weer dezelfde hype als met de 3210/3310, Iedereen had dat ding toen :r :r :r )

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
tis wel duidelijk dat meeste mensen voor de hype kiezen... nokia dus...

kzou zelf voor de t630 gaan... waarom? nou uiterlijk is goed, functies prima, Bluetooth moet hij ook hebben, kleiner en lichter dan de nokia. Bovendien bevalt de menustructuur van Motorola mij helemaal niet, SE is qua bediening stuk effcienter en intuitiever.

Mijn NieuweMobiel moet aan 2 voorwaarden voldoen: Bluetooth (en dan liefst long range) en Wireless Village zodat ik gratis 24u per dag kan chatten/smssen met mn vriendin. Dusja dan wordt het ook de t630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Jazco2nd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:43:
Mijn NieuweMobiel moet aan 2 voorwaarden voldoen: Bluetooth (en dan liefst long range) en Wireless Village zodat ik gratis 24u per dag kan chatten/smssen met mn vriendin. Dusja dan wordt het ook de t630
Wat is dit precies "Wireless Village" en zit dit ook op de SE T630 ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Meegaan met de hype? Pardon

Die Nokia kan gewoon meer (mp3, fm radio, filmpjes maken, geheugenkaartjes, betere camera). Heeft volgens mij ook een iets betere ontvangst. En het is een mooier toestel imho.

En dat Wireless Village, dat kan de 6230 ook.

De 6230 is gewoon een beter toestel. En dat heeft geen zak met een hype te maken.

edit:
hier meer info over Wireless Village

[ Voor 16% gewijzigd door Piggen op 21-10-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Nokia 6230. Is echt een supermooi toestel en kan ook nog s wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:07

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Arie26 schreef op 20 oktober 2004 @ 23:15:
[...]

Maar welke functie's heeft de 6230 meer als de T630 behalve de FM-radio want die weet ik toevallig
MP3 speler, FM radio ;), MMC-card (32 Mb) uitbreidbaar, video opname .3gp dacht ik, etc (kijk voor de rest maar op nokia site)

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 21-10-2004 09:06 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Buzz_Lightyear schreef op 21 oktober 2004 @ 09:05:
[...]
MP3 speler, FM radio ;), MMC-card (32 Mb) uitbreidbaar, video opname .3gp dacht ik, etc (kijk voor de rest maar op nokia site)
GSM als MP3 speler heeft niet de voorkeur boven mijn Ipaq
alleen de MMC -card uitbreiding is wel makkelijk voor eventuele extra software.
en video-opname zal ik wel niet gebruiken, maar wat is .3gp ??

Ik wil gebruiken maken van Blue-jacking, en kan dat een beetje redelijk met een Sony-Ericsson T630 ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm probleem is dat ik niet weet waarvoor je je foon wilt gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Misschien kan je wat meer vertellen over de dingen die je allemaal met je telefoon wilt doen. Ik zou zelf zondermeer voor de E398 gaan; fantastisch scherm en dezelfde functionaliteit als de 6230, maar dan in een mooier jasje.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 13:44:
Uhm probleem is dat ik niet weet waarvoor je je foon wilt gebruiken 8)7
- Hoofd zakelijk natuurlijk alleen om te bellen.
- Foto's maken van bekenden en die plaatsen in het adressenboek zodat ik zie wie er beltincl. foto zeg maar.
- En blue-jacking lijkt me erg leuk, dus daar om Blue-tooth
- en ik wil er een Blue-tiooth headsetje bij halen om hands-free te bellen (iemand een idee welke goed is)
- FM radio zou leuk zijn (maar ja wanneer ik het zou gebruiken :9 )

[ Voor 8% gewijzigd door Arie26 op 21-10-2004 13:49 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Tja als je van de standaard Nokia-look houd (80% van hun modellen lijken nog steeds op de 3210 van tig jaar geleden) en het niet erg vind dat je binnen half jaar dezelfde telefoon hebt als 90% van alle breezersletjes en opgeblazen sjonnies, dan is de 6230 een goede keus.

Wat mij betreft valt ie alleen al af omdat het een nokia is, reden genoeg ;)

Ik zou voor de motorola of de SE gaan :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Whuzz schreef op 21 oktober 2004 @ 13:55:
Tja als je van de standaard Nokia-look houd (80% van hun modellen lijken nog steeds op de 3210 van tig jaar geleden) en het niet erg vind dat je binnen half jaar dezelfde telefoon hebt als 90% van alle breezersletjes en opgeblazen sjonnies, dan is de 6230 een goede keus.

Wat mij betreft valt ie alleen al af omdat het een nokia is, reden genoeg ;)

Ik zou voor de motorola of de SE gaan :)
Ik twijfel ook erg tussen die 2 GSM's Motorola en Sony Ericsson, en ik denk dat de motorola er kwa functie's dan iets beter uit komt als de Sony Ericsson.

Maar ik kan vanavond pas weer kijken op de links in de openings-post want ik zit al weer aan mijn internet tijd hie op mijn werk :( bedankt systeembeheer, maar tweakers is weer vrij gegeven _/-\o_

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
kun je niet de SE k700i kiezen? die heeft t-mobile toch ook? beter dan bovengenoemde telefoons, ongeveer even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:38
Twijfel niet, neem de 6230. De meest complete en software matig helemaal logisch. Met deze telefoon heb je in mijn optiek totaal geen ergernis aan rare foutjes of ontbrekende functies.

Ik kan niet over de rest spreken, maar wel uit ervaring met andere (oudere) telefoons.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle vragen met betrekking tot de aanschaf van een nieuwe telefoon hebben eigenlijk hetzelfde antwoord. Die is ook bescreven in de FAQ.
:? Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen
Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.portablegear.nl.
Als je een topic opent over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
Het is natuurlijk niet altijd leuk als iemand dit gelijk meld, maar het is en blijft je eigen keus. Wij kunnen die keuze niet voor jou maken. Dus eigenlijk is het voor ons niet mogelijk om jou te helpen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

ik heb de faq gelezen en daar staat in dat je zo iets mag starten als je van te voren je huiswerk maar hebt gedaan.

Dit soort topics (deze is alweer hard op weg) verzanden altijd in oeverloze "SE zuigt", "nokia is bRe3zAh" en "nokia vs. ericsson"-discussies... Behoorlijk zinloos dus.

Iedereen heeft persoonlijke redenen om voor bepaalde merken te kiezen, daar heb je dus niet zo veel aan. Wat is je oude gsm, was je daar tevreden mee, mis je er dingen op, wil je andere merken proberen? Ga gewoon naar een winkel en vraag of je er een paar mag zien 'in het echt', dus niet de dummy's. Dat geeft al een betere indruk van een toestel, je hebt dan vrij snel door wat je wel en niet wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phart schreef op 21 oktober 2004 @ 14:13:
Twijfel niet, neem de 6230. De meest complete en software matig helemaal logisch. Met deze telefoon heb je in mijn optiek totaal geen ergernis aan rare foutjes of ontbrekende functies.

Ik kan niet over de rest spreken, maar wel uit ervaring met andere (oudere) telefoons.
helaas ben jij met je 6230 dan een geluks vogel heb er namelijk al meerdere gesproken die hem nu eidelijk van de 3e keer terug sturen werkend terug hebben.
het is dus een beetje afhankelijk van de 6230 die je krijgt,

wel is het best een gaaf toestel inderdaat.
veel functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik heb zelf ook de 6230, en het maakt mij niet uit dat het een nokia is, vind het zelfs beter omdat daar toch de beste support, programma's ed voor zijn op internet omdat het gewoon het bekendste merk is in de wereld van de telefonie.

Maar goed, ik heb nog totaal geen problemen gehad, nooit terug hoeven sturen en mensen die ik ken met dezelfde telefoon ook niet, dus dat na 3 x opsturen werkt ie eindelijk vind ik n beetje overdreven. Nokia's zijn in het algemeen kwalitatief best goede telefoons.

Ik weet niet veel over de andere telefoons, maar ik denk dat de nokia je iig niet teleur zal stellen.

the choice is yours. :)

btw, nog n klein pluspuntje wat ik toch wel heel erg goed vind van de 6230: de accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55

BLN

De hele menu structuur van de nokia werkt sneller, er zit veel meer (uitbreidbaar) geheugen in. Alles loop sneller bij nokia, je kan supermakkelijk je eigen mappen aanmaken, je kan bellen met de luidspreker(dus neit aan je oor). Het is gewoon een geavanceerdere telefoon, wat zich uit in de functie's en in de snelheid waarmee het os werkt.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou gaan voor de nokia 6230.. hij is het mooiste en heeft hoogst waaschijnlijk de meeste functies!!!

*nokia fan ^,^*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Persoonlijk zou ik zeggen, ga voor de Motorola. Is van het lijstje in mijn ogen de mooiste telefoon en net zo compleet als de 6230 (en als groot voordeel.... een normaal scherm!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55

BLN

hoe bedoel je een normaal scherm?

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

[...]

nouja... paar... ik zie nog een behoorlijke waslijst
een poll is sowieso erg on-onderbouwd en niet de bedoeling.
Dit is dus écht wel te vinden; bekijk gewoon de sites van de toestellen die je noemt en vergelijk de features.

De keuze voor een toestel is voor iedereen persoonlijk en die zullen wij niet voor je kunnen maken.

Vanwege bovenstaande redenen gooi ik dit topic dicht; succes met kiezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.