Situatie: ik stop een cd in de lade, iTunes opent, vraagt welke cd het is, ik zie 2 opties, beiden zijn de goede cd, dus klik een willekeurige aan, hij opent hem netjes, vervolgens zie ik bij artiesten allemaal Various staan. das vervelend, dus of ik had de andere cd moeten kiezen, of ik ben gewoon een vinkje vergeten bij het klikken (tag&rename gebruikt geloof ik een soortgelijke methode).
Maargoed nu wil ik dus die info veranderen, maar dat gaat dus niet, ik krijg dat selectie menu niet meer tevoorschijn, hij onthoud nu welke cd het was (normaal is dat idd erg handig)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik iTunes op dit punr "resetten" zodat ik weer met een schone lei begin op dit punt.
edit nu een andere cd, geen keuze, en toch zegt ie bij iedere artiest Various, ipv dat de artiest er staat, is dat een bekend verschijnsel?
Maargoed nu wil ik dus die info veranderen, maar dat gaat dus niet, ik krijg dat selectie menu niet meer tevoorschijn, hij onthoud nu welke cd het was (normaal is dat idd erg handig)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik iTunes op dit punr "resetten" zodat ik weer met een schone lei begin op dit punt.
edit nu een andere cd, geen keuze, en toch zegt ie bij iedere artiest Various, ipv dat de artiest er staat, is dat een bekend verschijnsel?
[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 20-10-2004 23:33 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput