Cisco 1605r mogelijkheden/problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• blerry
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 21:31
Ik ben in het blije bezit gekomen van een cisco 1605r met 4MB Flash en 8MB intern geheugen.

Cisco Internetwork Operating System Software
IOS (tm) 1600 Software (C1600-OY-M), Version 12.0(3), RELEASE SOFTWARE (fc1)

Met IOS versie 12.0(3) erop, nou heb ik gezocht op het GOT forum naar config's e.d voor een setup met adsl i.c.m. demon internet , waarbij de zyxel modem in bridge mode staat.

Mijn probleem is dat met aandraagt dat je voor de interface die connect is met de zyxel modem de volgende setting gebruikt : ip address dhcp

Deze setting ondersteunt mijn IOS versie helaas niet , voor een nieuwe IOS versie heb ik al vrij lang gezocht en is er nergens te vinden. Kan ik dit probleem ook anders oplossen ? heeft er iemand suggesties ?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als jouw IOS versie geen dhcp ondersteunt kun je geen dhcp gebruiken op de buitenste interface. Daar IOS versies niet gratis zijn zal er hier naar vragen hoogstwaarschijnlijk een OW opleveren. Op cisco.com staan echt legio voorbeelden. Heb je zelf al gezocht? Wat wil je precies gaan doen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Zie Bor_de_Wollef. Een nieuwe IOS aanschaffen of iets anders verzinnen.

Voor beiden geldt: een zoektocht begint bij cisco.com. Daar is vanalles te vinden over dergelijke problemen :)

Dit topic is gesloten.