Toon posts:

Mogelijkheden van mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Me mobo:
http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P800S&langs=11

Heb nu 2.4 gig (533FSB), ga rond de jaarwisseling een nieuwe nemen, er kan maximaal 3.6 gig op. Vraag ik me dus af of dit inclusief of exclusief overclocken is. Kan ik dus een 3.4 nemen en die niet verder dan 3.6 clocken, of kan ik een 3.6 nemen en deze naar bijv 3.8 zetten, of kan me mobo echt niet hoger dan 3.6 ongeacht clocken of niet?

Owjah, en waar kan ik zien wat voor voeding ik heb zonder in me PC te kijken? Ik heb Everest maar kan het daar niet vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 22:41 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Je kan gewoon een CPU met een FSB van 800 MHz erop prikken de snelste is dan 3,6 GHz (op dit moment) :)

Voor je voeding moet je je pc openmaken...

[ Voor 6% gewijzigd door Turkish op 20-10-2004 22:50 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Je kunt idd een 3,6 nemen. Daarna kun je nog verder overclocken door je FSB te vehogen. Dus bijvoorbeeld naar 3,8 Ghz.

Voor je voeding moet je inderdaad naar je voeding zelf kijken , meestal staat het op de zijkant. Als je hem bij een winkel gekocht hebt , en je hebt er een bon van , staat het daar ook wel op ;)

Raku

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan moet je kijken hoe hoog je de FSB kunt zetten in de bios, als dit hoger is dan 800 kun je nog verder overclocken dan 3.6Ghz.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 22:28:
Me mobo:
http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P800S&langs=11

Heb nu 2.4 gig (533FSB), ga rond de jaarwisseling een nieuwe nemen, er kan maximaal 3.6 gig op. Vraag ik me dus af of dit inclusief of exclusief overclocken is. Kan ik dus een 3.4 nemen en die niet verder dan 3.6 clocken, of kan ik een 3.6 nemen en deze naar bijv 3.8 zetten, of kan me mobo echt niet hoger dan 3.6 ongeacht clocken of niet?
Dat gaat om welk CPU je erin kunt prikken. Als je ermee gaat OCen is dat jouw zaak, maar niet waar die tabellen om gaan.
Owjah, en waar kan ik zien wat voor voeding ik heb zonder in me PC te kijken? Ik heb Everest maar kan het daar niet vinden.
Niet :z

Voedingen geven geen enkel info door aan software, dus Everest kan er niets over zeggen. Wees niet zo lui- schroef gewoon die bak open...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.