Toon posts:

[Mp3tje op Site] Random laten beginnen in het nummer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een dance events site een set laten horen. Gewoon een legale set.( voor dat mensen weer vragen gaan stellen.)

Die set duurt een uur, dat het veel mb is is het probleem niet maar kan je hem nou random laten beginnen in die mix. Dus als mensen weer komen dat ze dan weer een ander stukje horen.

Of moet ik dat oplossen d.m.v. allemaal losse mp3tjes en dan door php laten kiezen.

Heeft iemand een idee ?

Of ben ik gewoon stom , en kan het niet.

thanx !

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:52

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

In de media-sidebar van MSIE kun je wel zoiets doen, maar dan moet je wel het hele bestand eerst hebben gedownload. Het lijkt me het handigst om het met Flash te doen, je knipt de mp3 in een aantal stukken (van bijvoorbeeld 5 minuten) en dan laat je hem steeds op een ander stuk beginnen. terwijl het stuk speelt kun je al weer de volgende automatisch laten downloaden en deze er naadloos op aan laten sluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door Johnny op 20-10-2004 22:17 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Johnny schreef op 20 oktober 2004 @ 22:17:
In de media-sidebar van MSIE kun je wel zoiets doen, maar dan moet je wel het hele bestand eerst hebben gedownload. Het lijkt me het handigst om het met Flash te doen, je knipt de mp3 in een aantal stukken (van bijvoorbeeld 5 minuten) en dan laat je hem steeds op een ander stuk beginnen. terwijl het stuk speelt kun je al weer de volgende automatisch laten downloaden en deze er naadloos op aan laten sluiten.
Je hoeft het in flash niet eens in stukken te laten beginnen. Ik weet 100% zeker dat het met action script mogelijk is. Ik weet alleen niet precies hoe maar ik weet wel eker dta het kan. Misschien kan je eens zoeken naar tutorials voor zoiets

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 22:03:
Ik wil op een dance events site een set laten horen. Gewoon een legale set.( voor dat mensen weer vragen gaan stellen.)

Die set duurt een uur, dat het veel mb is is het probleem niet maar kan je hem nou random laten beginnen in die mix. Dus als mensen weer komen dat ze dan weer een ander stukje horen.

Of moet ik dat oplossen d.m.v. allemaal losse mp3tjes en dan door php laten kiezen.

Heeft iemand een idee ?

Of ben ik gewoon stom , en kan het niet.

thanx !
Ik weet niet wat voor snelle verbinding jij hebt maar doe mij die ook. Als je voor een gewoon normaal liedjes (lengte) al zo'n 3 mb kwijt bent. Dan ben je voor een set van een uur als zeker 50 mb kwijt.

Ik denk dat je beter wat random loopjes kan afspelen. Als je een legale set hebt van een uur kan je vast ook wel wat loopjes maken.

Denk ook niet dat iemand langer als een uur op je website gaat blijven om die ste te horen. Bied de mensen het aan om het te downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomasje op 20-10-2004 22:30 ]