Hoi, ben voor iemand op zoek naar een draadloos speaker systeem van ongeveer 2000 tot 3000 euro. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden, of het uberhaupt bestaat. Het moet aangesloten worden op een losse versterker.
[google="wireless speakers"] lijkt me een goed begin 
Ze bestaan zeker wel.
Ze bestaan zeker wel.
Ik heb wel wat voor je, van Coneman. Mag je meenemen voor 20e
Onthoud wel dat je altijd kabels hebt he, namelijk die naar het stopcontact.
Onthoud wel dat je altijd kabels hebt he, namelijk die naar het stopcontact.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Deze is dan misschien wel wat: http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=310488
Tenminste....ik neem aan dat je meerkanaals bedoeld.
Tenminste....ik neem aan dat je meerkanaals bedoeld.
[ Voor 23% gewijzigd door zimbab op 20-10-2004 22:27 ]
Of gewoon zoeken op GOT...MPmad schreef op 20 oktober 2004 @ 22:01:
[google="wireless speakers"] lijkt me een goed begin
Ze bestaan zeker wel.
http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
Is al genoeg over gesproken.
Echt draadloos zal je speakers nooit krijgen, zoals al gezegd, want er moet toch iets van voeding heen. -edit- of er moeten accu's of batterijen in... veel plezier met het verwisselen of opladen daarvan...
[ Voor 11% gewijzigd door remco_k op 21-10-2004 10:08 ]
Alles kan stuk.
Ik wou net zeggen ik heb wel eens een speaker gemaakt die compleet draadloos was, erg lache om met zo'n ding onder je arm over het schoolplein te lopen (en een discman met zender ergens in een lokaal laten staan).
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik neem toch wel aan dat er een of andere spanningsbron in zatm.m schreef op 21 oktober 2004 @ 10:09:
Ik wou net zeggen ik heb wel eens een speaker gemaakt die compleet draadloos was, erg lache om met zo'n ding onder je arm over het schoolplein te lopen (en een discman met zender ergens in een lokaal laten staan).
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Pagina: 1